Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Leuk om alle verslagen te lezen.
De band is echt fantastisch. Daarom erg getwijfeld om te gaan.
Echter door de hoge prijzen plus het moete reizen ervoor, er van afgezien.
Wij hadden ook voor Duitsland gekozen en als ik alle chaos lees die er was, krijg ik herinneringen aan Rock am Ring van 2 jaar terug. De concerten zijn vet, de organisatie van het managen van zoveel mensen heel slecht.

Ook bij SOAD geweest. Voordat SOAD begon serieus overwogen om nooit meer naar zo’n massaal concert te gaan, maar na de berichten hierboven en het geniale optreden bleek dat vooral aan de venue zelf te liggen.

Gek genoeg konden wij parkeren op P1, terwijl we een ticket voor de ‘Messe’ hadden. Stom geluk voor ons, maar natuurlijk erg vreemd, aangezien P1 uitverkocht was. Omdat we er al om half 4 waren niet veel last van de drukte vooraf gehad, en door deze parkeerplek redelijk snel weg kunnen rijden.

Het duurde ongelofelijk lang om in het front vak te komen, iedere ticket moest opnieuw gescand worden en deze scanners leken ook een slechte verbinding te hebben (geef bij binnenkomst gewoon een bandje oid). Er maar voor gekozen om uit de rij te gaan en QOTSA vanuit achter te kijken. Bleek er vervolgens rechtsom ook een ingang voor de front te zijn waar helemaal niemand stond, omdat dit volgens mij nauwelijks aangegeven stond? Ook weer een rare bottleneck gecreëerd.

Het optreden zelf was geniaal, daar is het meeste ook hierboven over gezegd. Heb ze hiervoor in de Ziggo en op Werchter gezien, maar ondanks het uitblijven van nieuwe muziek, blaast deze band je iedere keer weg in een onnavolgbaar tempo. Hierdoor ook snel al het gedoe vergeten, wauw!

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Ook naar SOAD in Dusseldorf geweest en herken niet alle negatieve dingen die ik hier lees.

SOAD was echt grandioos en inderdaad het beste optreden dat ik (bijna) ooit heb gezien. In Vorst destijds was het trouwens ook geweldig. QOTSA was ook te doen, maar daar ben ik wel een beetje klaar mee. Acid Bath was ook wel aardig.

Ik las iets over bier op. Op de plek waar ik stond was de gehele dag voldoende bier te krijgen in ieder geval. Naar en van de venue komen had ik ook geen problemen mee. Ik had een appartement gehuurd en liep in alle rust naar en van de venue. 30 minuten. De merch op het festival was de gehele dag ramdruk, dus gisteren nog naar de pop-up geweest, maar ook daar was het ramdruk. Toch nog wel een (te duur) shirt gekocht.

• Leuk
Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zit nog steeds enorm na te genieten. Het besef daalt ook een beetje in, wat voor iets geweldigs ik mee heb mogen maken en wat zo'n concert ervaring los kan maken.

En dan zijn er ook nog mensen die het leuk vinden om het hele concert te filmen. Ergens vervloek je ze, maar ergens toch ook wel lekker om al die beelden terug te zien.

Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zit nog steeds enorm na te genieten. Het besef daalt ook een beetje in, wat voor iets geweldigs ik mee heb mogen maken en wat zo'n concert ervaring los kan maken.

En dan zijn er ook nog mensen die het leuk vinden om het hele concert te filmen. Ergens vervloek je ze, maar ergens toch ook wel lekker om al die beelden terug te zien.
Zit hier inderdaad ook nog lekker na te genieten, hoop dat ze zo snel mogelijk terugkomen naar Europa want dan ben ik er weer bij 😁 🤘

• Leuk
Bobo & Behaja in de Tolhuistuin.
Hele vette tsapiky uit Madagaskar. Met minder dan 50 man in de zaal, maar wel allemaal heerlijk kunnen dansen. Prima avondje.

Zeker nog aan het nagenieten. Het lijkt wel of mijn hele insta-tijdlijn alleen maar SOAD-filmpjes toont. Erg lekker!

Users who are viewing this thread