Het grote Presale topic

San78

Playlistbediener
22 nov 2023
5
1
Echt te gek, deze presale link voor P!nk. Prachtige plaatsen rechtsvoor het podium kunnen krijgen en ik hoefde niet eens in een wachtrij aan te sluiten. Hulde @wenteldave !
Ik vind de kaarten voor Pink wel erg duur, hoe zit dat? Zitten er al TM doorverkooptickets bij ? Begrijp het niet helemaal
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248
Ik vind de kaarten voor Pink wel erg duur, hoe zit dat? Zitten er al TM doorverkooptickets bij ? Begrijp het niet helemaal
Klopt, duur zijn ze zeker, maar ik heb P!nk twee keer eerder gezien en vind haar het helemaal waard, wat een show. Plus we hadden nog een Ticketmaster voucher liggen, dus zodoende gingen we voor een wat betere categorie zitplaatsen. Doorverkooptickets zijn inderdaad niet beschikbaar.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
welke presale is dit dan? Maar 300-400 euro voor zitplaatsen?
Ah die zittickets, dat zijn platinum tickets. Zodra de website veel bezocht wordt schiet de prijs omhoog. Als ze dan niet verkocht worden zakt de prijs langzaam tot ze wel verkocht worden. Winst maximaliseren van de artiest/organisator.
 

San78

Playlistbediener
22 nov 2023
5
1
Ah die zittickets, dat zijn platinum tickets. Zodra de website veel bezocht wordt schiet de prijs omhoog. Als ze dan niet verkocht worden zakt de prijs langzaam tot ze wel verkocht worden. Winst maximaliseren van de artiest/organisator.
Nou dat is toch ook wel apart dat dat zo gaat tegenwoordig. Maar wat ik wil weten waar is deze presale van? Mojo is morgen toch? Wil wel zeker weten dat het veilig is. @wenteldave?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248
Ah die zittickets, dat zijn platinum tickets. Zodra de website veel bezocht wordt schiet de prijs omhoog. Als ze dan niet verkocht worden zakt de prijs langzaam tot ze wel verkocht worden. Winst maximaliseren van de artiest/organisator.
Wat irritant dat dat platinum tickets dynamic pricing gezeik nu ook hier begint. Had ik vanmiddag gelukkig geen last van; ik kon nog uitstekende zitplaatsen kopen voor rij 10 rechtsvoor het podium à 145 euro per stuk. Twee rijen verder naar voren begonnen inderdaad de platinum tickets voor 300 euro en erger, dus misschien was ik net op tijd.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Wat irritant dat dat platinum tickets dynamic pricing gezeik nu ook hier begint. Had ik vanmiddag gelukkig geen last van; ik kon nog uitstekende zitplaatsen kopen voor rij 10 rechtsvoor het podium à 145 euro per stuk. Twee rijen verder naar voren begonnen inderdaad de platinum tickets voor 300 euro en erger, dus misschien was ik net op tijd.
Kan ook zijn dat de rij die jij had dus nog geen platinum tickets zijn. Je ziet ook dat nu alleen de voorste rijen nog in de verkoop zijn namelijk
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248
Ik vind de kaarten voor Pink wel erg duur, hoe zit dat? Zitten er al TM doorverkooptickets bij ? Begrijp het niet helemaal
Ik heb net nog gekeken en alle categorieën zijn al in de voorverkoop, ook de tweede ring kaarten die tussen de 78 en 123 euro zitten.

***SPOILER ALERT voor wie nog niet eerder naar P!nk geweest is: ***
Het voordeel van waar dan ook op de tweede ring zitten bij een P!nk-concert is natuurlijk dat ze aan het einde toch nog even vlak langs je komt vliegen.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
107
84
Al ergens preseale voor P!nk in België? Heb me opgegeven, maar nog niets ontvangen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken