Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik durf te zweren dat TM België alle systemen heeft aangepast na het The Weeknd-'debacle'. Daarna is het me, volgens mij, vrijwel nooit meer gelukt om aan een VVK voor België te komen.
Ik durf te zweren dat TM België alle systemen heeft aangepast na het The Weeknd-'debacle'. Daarna is het me, volgens mij, vrijwel nooit meer gelukt om aan een VVK voor België te komen.
That Rod Stewart is a true stage beast is beyond question. The "song and dance man" will perform his greatest hits of the past 50 years on the stage of the Sportpaleis for one last time.
www.sportpaleis.be
Zelfde verhaal als hierboven bij Gladbach. Code te verkrijgen via Rod's officiële website: $ 30,-
Zelf rij 2 kaarten voor 135,- kunnen krijgen voor Antwerpen
Echt te gek, deze presale link voor P!nk. Prachtige plaatsen rechtsvoor het podium kunnen krijgen en ik hoefde niet eens in een wachtrij aan te sluiten. Hulde @wenteldave !