Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
En dat zeg je als Alice Cooper fan? 😜
En dat zeg je als Kiss fan?
Die mannen bezig zien en horen vind ik angstaanjagender dan horror.

Oude horror is nog niet zo erg, kan je goed aan zien dat het allemaal nep is!

Maar puur op filmgebied vind ik het zo zonde dat we zijn overgestapt van alleen maar marvel en live action remake films naar alleen maar horrorfilms. (Om het even heel extreem te maken, want er worden natuurlijk nog genoeg andere films gemaakt)

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Moi?
Ik ben niet de grootste KISS fan, hoor, zeker niet op de schaal van @Koekdoos . 😁
Wel paar keer gezien, en dat was best mooi, maar zit niet per se op een reünie te wachten ofzo.. 😉
Haha, nee niet jij. Wou gewoon verder gaan op jouw suggestie, maar dan met mannen die ik horror vind, ipv Alice Cooper die - zo bewijst The Muppet Show - gewoon een geweldige man is met een horror show ;)

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en MetalLimbo
Haha, nee niet jij. Wou gewoon verder gaan op jouw suggestie, maar dan met mannen die ik horror vind, ipv Alice Cooper die - zo bewijst The Muppet Show - gewoon een geweldige man is met een horror show ;)

Zoek eens het verhaal op van Alice Cooper die vertelt over zijn ontmoeting met Elvis. Dat is ook mooi, vooral een video waarin hij het vertelt.

Verder is het ook gewoon hoe ouder Alice Cooper wordt, hoe beter hij past bij zijn show.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Hahaha zo! We hebben het terecht weleens over de wanprestaties van Axl Rose en Jon Bon Jovi. Maar Vince Neil is de ongekroonde koning der vals-zingende wandelende lijken. Mijn hemel. Dat begin van Kickstart My Heart! 😂😂😂

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Hahaha zo! We hebben het terecht weleens over de wanprestaties van Axl Rose en Jon Bon Jovi. Maar Vince Neil is de ongekroonde koning der vals-zingende wandelende lijken. Mijn hemel. Dat begin van Kickstart My Heart! 😂😂😂

Dat! En z'n timing bestaat gewoon niet meer. Compleet verdwenen.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Er is geen (wtf!?!?!??) System Of A Down topic dus drop het even hier. Mocht iemand toevallig een kaartje over hebben of niet meer kunnen o.w.d.o. voor Dusseldorf dan houd ik me aanbevolen. #vraaghetvooreenvriend

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Er is geen (wtf!?!?!??) System Of A Down topic dus drop het even hier. Mocht iemand toevallig een kaartje over hebben of niet meer kunnen o.w.d.o. voor Dusseldorf dan houd ik me aanbevolen. #vraaghetvooreenvriend
Als Parijs ook een optie is, daar heb ik nog een vip ticket met early entry teveel voor, 2 juli

Deze liveopname bewijst voor mij nog maar eens dat Gojira momenteel de beste live metalband van de wereld is. Wat een sound en wat een productie!

Ik vind het nog steeds een beetje surrealistisch om te zien dat een band met deze sound zulke grote zalen speelt, maar het gaat ze heel natuurlijk af. Het is nog niet al te lang terug dat ik deze band in de Melkweg zag, bizar eigenlijk... Maar ja, fantastische video, geweldig gezongen ook door Joe! Ik zie trouwens dat hij een brace om zijn pols heeft, weet iemand of hij daardoor helemaal geen gitaar kan spelen op het moment? Of had hij de gitaar alleen voor dit nummer weggelegd?

• Metal!
Waarderingen: Jamel
Ik vind het nog steeds een beetje surrealistisch om te zien dat een band met deze sound zulke grote zalen speelt, maar het gaat ze heel natuurlijk af. Het is nog niet al te lang terug dat ik deze band in de Melkweg zag, bizar eigenlijk... Maar ja, fantastische video, geweldig gezongen ook door Joe! Ik zie trouwens dat hij een brace om zijn pols heeft, weet iemand of hij daardoor helemaal geen gitaar kan spelen op het moment? Of had hij de gitaar alleen voor dit nummer weggelegd?
Hij had een blessure aan zijn hand waardoor die geen gitaar kon spelen op die Franse tour.

Set up (podia indeling en elementen)is globaal hetzelfde als bij dynamo. Wel een hoop lampjes en mensen meer.

Dus een duidelijk schaal vergroting.

Wel benieuwd om het originele(2 gitaristen) tegen deze versie te zetten met enkel de gitaar van Christian.
Heb het idee dat de gitaarpartijen soms minder dik klinken omdat hij daar met Joe tussendoor speelt.

Maar de energie zit er gewoon top in.

Set up (podia indeling en elementen)is globaal hetzelfde als bij dynamo. Wel een hoop lampjes en mensen meer.

Dus een duidelijk schaal vergroting.

Wel benieuwd om het originele(2 gitaristen) tegen deze versie te zetten met enkel de gitaar van Christian.
Heb het idee dat de gitaarpartijen soms minder dik klinken omdat hij daar met Joe tussendoor speelt.

Maar de energie zit er gewoon top in.
Er was dus een tweede gitarist bij, Greg Kubacki van Car Bomb. Af en toe zie je zijn kale hoofd door het beeld flitsen.

• Leuk
Waarderingen: Projunk en Dr. Hannibal
De zanger van Beartooth is uit de kast gekomen. Jaren lang een relatie met een vrouw, maar bleek voor de schijn te zijn

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel
De zanger van Beartooth is uit de kast gekomen. Jaren lang een relatie met een vrouw, maar bleek voor de schijn te zijn

Het zat ook al wel een beetje in z'n naam verstopt he. In z'n Engels: Caleb's homo.

Beetje een irritant geschreven artikel dit, met tweemaal een ietwat snerende tussenzin.

Caleb Shomo, de zanger van de Amerikaanse metalband Beartooth, is uit de kast gekomen als homoseksueel. Dat is in de overwegend stoere metalscene nog altijd vrij uitzonderlijk.
En:
Zijn coming-out - nog altijd vrij bijzonder in de wereld van harde gitaarmuziek - markeert ook het einde van zijn huwelijk.

Ik vind dat echt onnodig, want je zet daarmee onterecht een beeld van de metalwereld. Voor het grootste gedeelte is onze wereld al jarenlang een safespace voor LHBTI.

Beetje een irritant geschreven artikel dit, met tweemaal een ietwat snerende tussenzin.

Caleb Shomo, de zanger van de Amerikaanse metalband Beartooth, is uit de kast gekomen als homoseksueel. Dat is in de overwegend stoere metalscene nog altijd vrij uitzonderlijk.
En:
Zijn coming-out - nog altijd vrij bijzonder in de wereld van harde gitaarmuziek - markeert ook het einde van zijn huwelijk.

Ik vind dat echt onnodig, want je zet daarmee onterecht een beeld van de metalwereld. Voor het grootste gedeelte is onze wereld al jarenlang een safespace voor LHBTI.
Grootste gedeelte weet ik niet hoor. Een groot deel weet ik wel zeker. Zelfs in het black-wereldje (Ghaal).

Users who are viewing this thread