Guns N' Roses

Overigens zelf ook kaarten gekocht om een beetje on topic te blijven :-). Ik ben wel benieuwd of ze indoor nog wat extra's gaan doen qua stage setting.

• Leuk
Waarderingen: V.Axl
Je krijgt een show van drie uur (en als je geluk hebt nog langer). Menig ander concert krijg je 5 kwartier tot anderhalf uur voorgeschoteld en betaal je de helft. Dus naar verhouding net zo duur.

En een stadionact in zo'n kleine zaal betaal je nou eenmaal ook meer voor. Vind ik ook gerechtvaardigd want de concertervaring is in een kleinere zaal vele malen beter.

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Timmetje, Honk en PP1980
Ik wil niemand op zijn tenen trappen maar als ik mijn favoriete bandje wil zien gaat dat geld kosten.

We gaan inderdaad naar Amerikaans systeem.

Vorig jaar New York naar de Rolling Stones. Kaartjes 2 x $ 300 gewoon achteraan , hotel en vlucht minimaal $ 1000 pp, je vertier, biertje in stadion $ 14 en dan hebben we het over een blikje dat in een plastic bekertje wordt gegoten.

Met Pinkpop betaal ik € 925 voor het VIPdek. Vele middelvingers krijg je toegewenst waar ik overigens smakelijk om moet lachen.

Het is mij dubbel en dwars waard. Heb natuurlijk makkelijk praten maar ik kan als 60er het mij veroorloven.

Wellicht alles onder het mom, misschien de laatste keer…..

• Leuk
Waarderingen: won666
Vorig jaar New York naar de Rolling Stones. Kaartjes 2 x $ 300 gewoon achteraan , hotel en vlucht minimaal $ 1000 pp, je vertier, biertje in stadion $ 14 en dan hebben we het over een blikje dat in een plastic bekertje wordt gegoten.
Die snap ik niet zo... als je dan toch die reis en die kosten maakt, waarom dan genoegen met plekken helemaal achteraan? Of was dat het enige wat nog mogelijk was?

Klagen over de prijzen is terecht, klagen dat mensen graag een van de grootste rockbands ooit nog een keer live willen zien niet... Axl is niet best meer maar dit is qua status en historie de grootste band die de laatste 10 jaar in de Ziggo Dome stond.
Kuch... Pearl Jam... Kuch.

• Winning
Waarderingen: PJ
Juist eens snel gekeken voor Sportpaleis/afasdome nog 6 kaarten als ik goed bekijk op beschikbare plaatsen

Ik wil niemand op zijn tenen trappen maar als ik mijn favoriete bandje wil zien gaat dat geld kosten.

We gaan inderdaad naar Amerikaans systeem.

Met Pinkpop betaal ik € 925 voor het VIPdek. Vele middelvingers krijg je toegewenst waar ik overigens smakelijk om moet lachen.

Het is mij dubbel en dwars waard. Heb natuurlijk makkelijk praten maar ik kan als 60er het mij veroorloven.

Wellicht alles onder het mom, misschien de laatste keer…..
Ja en die een na laatste zin is waar het om draait he. Jij hebt makkelijk praten. En ik eigenlijk ook maar ik weiger die bedragen er simpelweg voor te betalen. Maar er zijn vele malen meer mensen dan niet zoals wij makkelijk praten hebben en voor wie concerten op deze manier echt onbereikbaar worden. Ik vind het heel hautain om daar zo makkelijk overheen te stappen.

En marktwerking als argument vind ik zwak. Marktwerking heeft meer kapot gemaakt dan opgebracht. Ja er zullen altijd mensen zijn die de dure kaarten blijven kopen. Er komen immers steeds meer mensen met meer geld dan ze zinvol op kunnen maken dus ja, of het dan 150 of 250 euro voor een kaartje is maakt niet uit.

Ik ben en blijf blij dat mijn favoriete bands nog voor 25 euro te zien zijn en ik 40 euro al als duur ervaar. Dan koop ik vervolgens met liefde een eztra biertje en merch om het systeem te steunen.

Iemand een idee wanneer de kaarten in resale actief worden? Door omstandigheden moet ik mijn 2 tickets voor Antwerpen verkopen. Deze staan al sinds 25 februari beschikbaar voor resale maar deze zijn nog altijd niet verkocht?

Iemand een idee wanneer de kaarten in resale actief worden? Door omstandigheden moet ik mijn 2 tickets voor Antwerpen verkopen. Deze staan al sinds 25 februari beschikbaar voor resale maar deze zijn nog altijd niet verkocht?
Deze staan al gewoon beschikbaar denk ik? Als ik naar ticketmaster ga zie ik 2 resale tickets staan, voor vak 233, rij 2. Als deze niet die van u zijn misschien toch eens kijken of er iets is misgelopen bij de plaatsing. Want normaal gezien kun je ticketmaster resale meteen gebruiken, itt ticketswap dat pas later gaat omdat je meestal de tickets pas een tijd voor het concert ontvangt.

Users who are viewing this thread