Guns N' Roses

Het zijn maar een beperkt aantal shows in Europa. Dit zal er waarschijnlijk wel voor zorgen dat alles vol zit en dat de hoge prijzen gerechtvaardigd zijn.
Schaarste noemen ze dat dan zeker..

Voor de concerten in de Ziggo Dome zijn de volgende tickets verkrijgbaar:
Golden Circle - 173,60 euro
Staanplaatsen - 140 euro
Zitplaatsen premium - 173,60 euro
Zitplaatsen rang 2 - 117,60 euro
Zitplaatsen rang 3 - 106,40 euro
Zitplaatsen rang 4 - 95,20 euro

De ticketprijzen voor Guns N' Roses in de Afas Dome zien er zo uit: €146,31 - €123,91 - €118,30 - €101,51 - €90,30 - €84,70 - €79,11 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage). Voor de grootste fans zijn er ook VIP packages beschikbaar.
Dank je wel, geen Pinkpop dus dit jaar….

Axl is nooit een geweldige zanger geweest
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

De ticketprijzen voor Guns N' Roses in de Afas Dome zien er zo uit: €146,31 - €123,91 - €118,30 - €101,51 - €90,30 - €84,70 - €79,11 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage). Voor de grootste fans zijn er ook VIP packages beschikbaar.
146 dan golden circle??

Ik denk eigenlijk wel dat ik ga gaan in Parijs op 1 of 3 juli. Ik had al een ticket voor System Of A Down in Parijs op 2 juli, dus is eigenlijk een mooie aanvulling. Ze spelen wel op 28 juni achter mijnen hoek (Afas Dome), maar mijne neus stond die dag al meer in de riching van Parklife en Linkin Park heeft niet bepaald dichterbij shows tenzij op lastige data. Bovendien zit ik op 29 juni ook al met Iron Maiden in Antwerpen

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn: je kan ook al tickets aanschaffen als je geen lid bent van de fanclub. Die wordt alleen wel gelijk toegevoegd aan je bestelling.

Users who are viewing this thread