Guns N' Roses

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.447
6.873
Of Axl zijn stem gisteravond nu meeviel, of juist weer tegen. Feit blijft wel dat het natuurlijk behoorlijk triest is dat een concert van zo'n grote band tegenwoordig enkel goed kan zijn 'ondanks' de frontman. En niet 'dankzij'.
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79 en Oasiss

elo

Headliner
3 dec 2013
5.062
3.759
wat is makkelijk, dat ik zeg dat je er bij had moeten zijn op een reactie op de reacties dat het mee viel...

of is het makkelijk om het negatieve beeld dat er was even lekker te komen blijven benadrukken tussen de reacties van de mensen die zeggen dat het meeviel, van iemand die er niet bij was zelfs?
Enige vorm van kritiek accepteren op bands die je een warm hart toedraagt kan ook eens he 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.095
6.174
was P2 die parking die moest ritsen op de uitrit van P1?
was dat die met dat houten hek er om?

het was wel 1 van die parkings langs de straat Opdendijk, toch?

Een aantal van die verkeer(d)sregelaars leken wel alleen maar een instructie te hebben gehad vooral het lampje goed vast te houden.
ik had zelfs het idee dat een aantal eigenlijk al door mama voorgelezen hadden moeten zijn en al een aantal uur ondergestopt onder de wol...
 
  • Haha
Waarderingen: Martinez

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
was P2 die parking die moest ritsen op de uitrit van P1?
was dat die met dat houten hek er om?

het was wel 1 van die parkings langs de straat Opdendijk, toch?


ik had zelfs het idee dat een aantal eigenlijk al door mama voorgelezen hadden moeten zijn en al een aantal uur ondergestopt onder de wol...
Ja, de parking die tegenover de exit naar snelweg was.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.095
6.174
Ja, de parking die tegenover de exit naar snelweg was.
dan zit er toch echt een verschil in hoe snel @Martinez weg was, die was nog voor ons bij zijn auto (can confirm want we stonden naast elkaar geparkeerd) en al sneller van de parking als ik.
ik heb er dan een half uur over gedaan.
dan zat ik waarschijnlijk net op de grens tussen 'goed weg komen' en 'volledig vast komen te staan' nadien?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.240
748
ik had de auto in weert zelf geparkeerd, was 20 min lopen.
en daarna zonder enige problemen weg
heb nog een dronkaard uit de greppel geholpen, hij was met t plasssen er in gedonderd.
hoe veel heb je dan gezopen vraag ik me af?? En krijg je dan nog iets van t optreden mee?

ik vond t iig erg leuk om mijn jeugdhelden weer eens te zien
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.260
4.536
ik had de auto in weert zelf geparkeerd, was 20 min lopen.
en daarna zonder enige problemen weg
heb nog een dronkaard uit de greppel geholpen, hij was met t plasssen er in gedonderd.
hoe veel heb je dan gezopen vraag ik me af?? En krijg je dan nog iets van t optreden mee?

ik vond t iig erg leuk om mijn jeugdhelden weer eens te zien
Je moet tegenwoordig ook wel een flinke portemonnee hebben om zo laveloos te geraken!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.323
3.936
Blijft uiteraard een persoonlijke beschouwing, maar Roel (de recensent) is wel altijd een enorm fan van de band geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.095
6.174
ja de barren werden goed bezocht...

helaas moest ik zelf rijden, maar ik kan wel zeggen dat de Hoegaarden Radler 0,0 gisteren wel heel lekker erin gingen (afgelopen zaterdag ook fyi)
was imo in het bar assortiment een dikke plus, tov die 0,0 zeik van Heineken wat een combinatie is van hubba bubba gum smaak en heel slecht uitgedund bier, dat ik op andere evenementen tegenkwam.

dus ik zou zeggen MOJO, op meer plekken de Heineken 0,0 vervangen aub door Hoegaarden Radler 0,0

(voor wie niet weet waar ik het over heb, de Hoegaarden Radler is dus het vertrouwde Hoegaarde witbier in de Radler 0,0 variant)
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
heb nog een dronkaard uit de greppel geholpen, hij was met t plasssen er in gedonderd.
Dankjewel dat je dan wel helpt. Meesten lopen gewoon lachend door, onder het motto ‘eigen schuld’.

Schuifelend naar de uitgang zag ik meerdere mannen die ondersteund moesten worden, omdat ze nauwelijks nog konden lopen.
Dat vinden we niet raar, dat vinden we bijzonder.

Minder vond ik wel die dronken gast die tijdens de show tegen de een na de ander opbotste op weg naar de voorste rij.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
411
257
ik had de auto in weert zelf geparkeerd, was 20 min lopen.
en daarna zonder enige problemen weg
heb nog een dronkaard uit de greppel geholpen, hij was met t plasssen er in gedonderd.
hoe veel heb je dan gezopen vraag ik me af?? En krijg je dan nog iets van t optreden mee?

ik vond t iig erg leuk om mijn jeugdhelden weer eens te zien
Vorig jaar in Groningen was tijdens 3/4 van het concert het bier op bij enkele tappunten 😅. Die Gunners zijn wel stevige drinkers hoor. Ook nog nooit zoveel mensen en public, coke zien snuiven tijdens een concert.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.240
748
toegegeven.
axl zn stem is niet meer wat t geweest is
maar hij was ook wel echt een beest vroeger!!!

 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
213
404
Een goede stem-coach zou hem goed doen. Een jaartje niet touren. Plaat uitbrengen. Dan een grootse laatste tour.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.457
3.018
Een goede stem-coach zou hem goed doen. Een jaartje niet touren. Plaat uitbrengen. Dan een grootse laatste tour.
Eens!!! Het viel bij Graspop niet mee. Al vond ik het wel pieken en dalen en niet constant slecht. Heb me daar ook zeker vermaakt. Vooral de nummers waar Axl niet teveel de hoogte in hoeft vond ik best te doen. Zoals je zegt; jaartje zangcoach en dan nog 1 keer flink knallen. Zie Pantera
 
  • Leuk
Waarderingen: Wardibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken