Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
De tijd voor enkel minnen is ook voor mij aangekomen. Wie dat is kan zomaar random worden. Iedereen is voor mij prooi nu.

giphy.gif
Gojira - 149
Iron Maiden -160
Parkway Drive - 72
Slipknot - 40 (-10)
System Of A Down - 75

Vanaf morgen zal ik eindelijk ook minpunten mogen uitdelen denk ik
Slipknot. Pluspunten. Graspop. Headliner. Lang geleden leefden de vier naties in vrede samen, maar alles veranderde toen de minpunten aanvielen. Alleen RuneBrico, meester van alle vier de elementen, kon ze stoppen, maar toen de wereld zijn pluspunten het meeste nodig had, verdween hij.

Jep, dat kun je wel zeggen, en Nightwish ook, gaan aardig gelijk op (Nightwish was ook eventjes nr. 2). 😁
Beide bands hebben nu zelfs meer toekenners dan Rammstein, maar wel nog pas driekwart van de toegekende punten.
Ook BMTH en FNM zijn WT en Scorpions gepasseerd t.o.v. vorige update, voorlopig nog op gepaste afstand van de top-3, maar ook daar zal wel snel verandering in komen.. 😉
En nog steeds één band zonder minpunten.. 😆

Bekijk bijlage 18183
De verwachting was dat het heel lastig zou zijn om Rammstein van de (twijfelachtige) troon van meest betwiste band te stoten, maar Tool is het toch gelukt, en hoe! 🤯😁
Niet alleen qua toegekende punten, maar ook het aantal mensen die zich ermee bemoeid hebben.

Nightwish had Sabaton ook nog nipt ingehaald.
BMTH had wellicht nog hoog kunnen eindigen, ware het niet.. 😉

Slipknot en Parkway Drive gaan sowieso NIN nog inhalen, en Slipknot ook nog BMTH (tenzij een van beide nauwelijks nog punten krijgt toegekend en het spel wint.. 😅 ).

Iron Maiden en Gojira zijn met hun relatief lage aantal toegekende punten momenteel met recht de gedoodverfde favorieten om het spel te winnen.

1768945648719.png

1768946456890.png

1768946506671.png

Laatst bewerkt:
Gojira - 149
Iron Maiden -170 (+10)
Parkway Drive - 67
Slipknot - 40
System Of A Down - 70

• Leuk
Waarderingen: duck
De verwachting was dat het heel lastig zou zijn om Rammstein van de (twijfelachtige) troon van meest betwiste band te stoten, maar Tool is het toch gelukt, en hoe! 🤯😁
Niet alleen qua toegekende punten, maar ook het aantal mensen die zich ermee bemoeid hebben.

Nightwish had Sabaton ook nog nipt ingehaald.
BMTH had wellicht nog hoog kunnen eindigen, ware het niet.. 😉

Bekijk bijlage 18265

Bekijk bijlage 18266

Bekijk bijlage 18267
Verbaasd me wel dat ik niet in de minners te vinden ben.
Ik heb aan behoorlijk wat poten gezaagd voordat het nodig was tool te verdedigen (dat zijn de enige pluspunten die heb uitgedeeld volgens mij)

Ben wel benieuwd, al die mensen die om middernacht meteen stemmen, blijven jullie er voor wakker, hebben jullie onregelmatige werktijden, of iets anders?
Ik werk onregelmatig, dus gisteren en vandaag late dienst gehad en tegen 23.15 uur thuis. Dan ben ik benieuwd of er nog grote verschuivingen zijn geweest in de puntentelling en kijk even en voor je het weet is het middernacht en kunnen we weer stemmen. Als ik een dagdienst heb, dan lig ik gewoon rond middernacht in bed.

Verbaasd me wel dat ik niet in de minners te vinden ben.
Ik heb aan behoorlijk wat poten gezaagd voordat het nodig was tool te verdedigen (dat zijn de enige pluspunten die heb uitgedeeld volgens mij)
Dit zijn enkel de plus- en minpunten voor Tool.
Sorry, dat was niet helemaal duidelijk.

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Gojira - 149
Iron Maiden -170
Parkway Drive - 47 (-10)
Slipknot - 40
System Of A Down - 70

Bij nader inzien eigenlijk leuker als ik MM en TL naast elkaar had gezet (de eerste 2 ook die eruit gevlogen zijn)..;)
Deze dag met MM en TL zou ik wel naartoe gaan trouwens. Dat zegt natuurlijk iets over het niet kunnen appreciëren van goede muziek van jullie en niet over mijn eigen wansmaak :devilish:

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread