Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Gojira - 130
Iron Maiden - 151
Parkway Drive - 10
System Of A Down - 53

Wie killt ze?
Finish Him Michael Jackson GIF

• 100
Waarderingen: Dr. Hannibal
System of a Down eruit en er staat een terechte top3.
Oneens. SOAD is een droom headliner. Parkway Drive kun je bijna ieder jaar wel ergens zien. Beide bands staan live als een huis maar er is geen enkele andere band die live hetzelfde doet als SOAD of er ook maar een beetje bij in de buurt komt. Het is echt een one of a kind band die zeker een plek in de top 3 verdient en deze zomer nota bene door Europa tour dus echt niet onrealistisch is qua terugkeer op Graspop.

• Leuk
Waarderingen: saurus, Paddy en AngieH
Oneens. SOAD is een droom headliner. Parkway Drive kun je bijna ieder jaar wel ergens zien. Beide bands staan live als een huis maar er is geen enkele andere band die live hetzelfde doet als SOAD of er ook maar een beetje bij in de buurt komt. Het is echt een one of a kind band die zeker een plek in de top 3 verdient en deze zomer nota bene door Europa tour dus echt niet onrealistisch is qua terugkeer op Graspop.

Zeker een droom headliner, maar ik verwacht toch dat het bij een droom zal blijven en daarom voor mij dus geen top3.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Jamel
Als we puur kijken naar een realistisch graspop HL is SOAD dat op dit moment gewoon niet. Zijn eigenlijk zoals Rammstein Graspop ontgroeid en vind dat ze daarom ook niet in de top 3 hoeven te eindigen (plek 6 was voor mij persoonlijk prima geweest).
Haalt niet weg dat het een top band live is. Maar gewoon te groot geworden voor graspop.

System of a Down eruit en er staat een terechte top3.
De terechte top 3 was Maiden, Slipknot en Gojira. Goed dat dat Parkway drive er dan ook nog voor de top 3 uit is, dan doen we het maar met fata morgana SOAD.

Een metalzanger die geen noot kan zingen en het toch elk concert nodig vindt om dat te demonstreren... Dat Winston maar eens eerst zanglessen volgt of het houdt op het enige wat hij kan.
Ik wou mijn bijdrage tot hun uitschakeling zonet nog leveren, maar het ging deze ochtend gelukkig ook heel snel. 😎

• Sad
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en duck
Gojira - 135
Iron Maiden - 122
System Of A Down - 7 (-10)
Laat de strijd om plek een maar losbarsten

Users who are viewing this thread