Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En daarnaast is er ook nog fout geteld. Guns N' Roses van 88 naar 108 door enkel een +10 klopt niet. Moest 98 zijn. Hoe kan het kruisen van posts worden vermeden?
En daarnaast is er ook nog fout geteld. Guns N' Roses van 88 naar 108 door enkel een +10 klopt niet. Moest 98 zijn. Hoe kan het kruisen van posts worden vermeden?
Till van 67 naar 62 door -5 en dan weer naar 67 want verkeerde post gequote.
Iemand merkt het op en maakt er 52 van na een -10.
De volgende geeft -2 om 'm van 52 naar 42 te laten gaan.
Als iedereen de regels netjes toepast en de pagina genoeg ververst zou het wel moeten lukken, maar met hoe het nu al misloopt is iets meer overzicht toch welkom ja misschien alsnog alles wat er pre-covid stond of nog niet als headliner gestaan heeft er alvast uit gooien? Kan in principe op elk gewenst moment zonder het spel verder te pauzeren lijkt me, is aan @MetalLimbo om die trigger over te halen...
Till van 67 naar 62 door -5 en dan weer naar 67 want verkeerde post gequote.
Iemand merkt het op en maakt er 52 van na een -10.
De volgende geeft -2 om 'm van 52 naar 42 te laten gaan.
Of je quote diegene voor je?
Ook graag de gegeven of afgetrokken punten vetgedrukt zetten.
Wil gerust wel af en toe een oogje in het zeil houden.
We zullen alvast Till en Manson eruit halen dat spaart ons al een dagje uit
Of je quote diegene voor je?
Ook graag de gegeven of afgetrokken punten vetgedrukt zetten.
Wil gerust wel af en toe een oogje in het zeil houden.
We zullen alvast Till en Manson eruit halen dat spaart ons al een dagje uit
Als iedereen netjes de gegeven punten dikgedrukt maakt en de gegeven punten van de vorige persoon weghaalt en zorgt dat het er niet meer dikgedrukt staat, dan komt alles goed!
Ik zou zelf wel voor zijn om een aantal bands te verwijderen die geen headline show hebben gespeeld in de afgelopen 20 jaar Manowar en Iced Earth bijvoorbeeld
Faith no more is niet meer actief dacht ik, wat doen die in de lijst? (Aerosmith valt hetzelfde argument voor te maken)
Soulfly hoeft er wat mij betreft niet in, die gekke tripple cohead constructie in 2010 toen er iets flink is misgegaan kunnen we best negeren. Die band is momenteel een middag mainstage bandje
Denk dat de lijst zo groot is dat men snel het overzicht verliest, en er hierdoor ook meer fouten worden gemaakt. het is een beetje een zooitje.
We kunnen ook vanaf morgen iedereen 20 minpunten geven bijvoorbeeld, voor een week lang
Of bij de jaarwisseling alle bands verwijderen die op 50 punten of minder staan
Gewoon wat gedachten, benieuwd hoe jullie erin staan
als men liever op deze manier doorgaat ook prima. wellicht kunnen we even een poll starten ofso