Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Muzikaal vind ik het waardeloos, maar voornamelijk de reputatie van de band richting vrouwelijke fans (ik wil echt niet de discussie weer opstarten, maar ik meen op te merken dat je daar niet heel erg van op de hoogte bent).
Oh jawel hoor! Al leken me mensen daar iets meer verdeeld over dan pakweg Marilyn Manson. Plus puur qua grootte en populariteit all around, leek het me eveneens een vreemde om al zo vaak minpunten te krijgen, vandaar.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Oh jawel hoor! Al leken me mensen daar iets meer verdeeld over dan pakweg Marilyn Manson. Plus puur qua grootte en populariteit all around, leek het me eveneens een vreemde om al zo vaak minpunten te krijgen, vandaar.
Dat ze zo groot en populair zijn is dan ook de reden dat ze genoeg pluspunten krijgen om er nog wel in te zitten, in tegenstelling tot Manson

A Perfect Circle - 107
Aerosmith - 97
Alice Cooper - 105
Avenged Sevenfold - 104
Bad Omens - 95
Behemoth - 72
Bring Me The Horizon - 107
Deep Purple - 74
Deftones - 75
Emperor - 72
Faith No More - 89 (-10)
Ghost - 101
Gojira - 123
In Flames - 98
Iron Maiden - 105
Judas Priest - 100
Korn - 105
Lamb Of God - 102
Machine Head - 120
Megadeth - 96
Mötley Crüe - 20
Nightwish - 140
Nine Inch Nails - 115
Parkway Drive - 116
Powerwolf - 85
Rammstein - 70
Rob Zombie - 40
Sabaton - 90
Scorpions - 70
Slayer - 115
Slipknot - 160
System Of A Down - 111
The Offspring - 108
Tool - 110 (+5)
Twisted Sister - 125

Vond dit echt niet te hachelen op Lowlands 2009, kan me niet voorstellen dat het 17 jaar later beter is.

Vond dit echt niet te hachelen op Lowlands 2009, kan me niet voorstellen dat het 17 jaar later beter is.
Volgens mij hebben die al 10 jaar niet meer opgetreden.

Ik vond het op graspop 2015 ook niet best maar ze hebben wel een hoop fans hier dus zullen er wel niet zo gemakkelijk uit gaan

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Iemand die deze (niet zo) ouwe kan uitleggen hoe ik meespeel? 😆 ik geraak er maar niet uit hoe ik via mobiel een vorige post kopieer, zonder de reageer-functie te gebruiken 😂

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Ben van geen van beide fan, maar objectief gezien heeft Nightwish wel veel meer talent in de band dan wt. De laatste is toch eerder gewoon een Nightwish van de Aldi of action. Die zijn toch al lang geen headliner materiaal meer, voor zover ze dat al ooit zijn geweest in België.

Denk dat WT in België in dezelfde zalen speelt als Nightwish en ze sneller uitverkoopt.

Iemand die deze (niet zo) ouwe kan uitleggen hoe ik meespeel? 😆 ik geraak er maar niet uit hoe ik via mobiel een vorige post kopieer, zonder de reageer-functie te gebruiken 😂

Bij mij werkt het door bij een bericht gewoon m’n vinger op een stuk tekst te houden. Dan wordt het geselecteerd en kan je het aanpassen naar het gehele bericht. Dan is het een kwestie van kopiëren plakken.

Anders via de computer doen, of in geval van nood gewoon de laatste quoten en zeggen welke punten je wil geven, als het je echt niet lukt

• Leuk
Waarderingen: jbj
Mocht je mobiel het niet toestaan tekst te kopiëren zoals @Koekdoos beschrijft kun je ook de reageer-functie gebruiken, en vervolgens via de edit functie onder de [ ] knop de quote tags verwijderen (ook onderaan). Dan heb je de lijst via een omweggetje ook rechtstreeks in je post staan.

IMG_7696.jpeg

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: jbj en Piebe71
Rammstein is Graspop ook al heel lang ontgroeid en de band is niet eens meer actief, dus los van alle controverse mogen ze er ook wel uit
Het gaat om headlinerwaardigheid en Rammstein is met afstand de grootste dat ze ooit hebben gehad. Hoe zo zouden zij er eerder uit moeten dan nog 75 procent van het lijstje?

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en BlackwaterPark
Daar was uiteindelijk niet heel veel aan de hand. Qua live optredens is er weinig beters te vinden.
lewd michael scott GIF

Het gaat om headlinerwaardigheid en Rammstein is met afstand de grootste dat ze ooit hebben gehad. Hoe zo zouden zij er eerder uit moeten dan nog 75 procent van het lijstje?
Ik heb nooit gezegd dat ze er uit moeten toch? Gaf gewoon aan dat ze er van mij best uitmogen om die redenen. ik heb zelf geen enkele plus of min punten gegeven aan rammstein dus mij maakt het niet veel uit.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Niet echt de insteek van het spel maar goed. Zelfs in dat opzicht is er nog kanonnenvoer genoeg.
Juist wel, kijk maar in de openingspost:
Iedereen mag zelf weten om welke reden(en) je een bepaalde band min- dan wel pluspunten toekent.
Dit kan o.a. afhankelijk zijn van:
  • hoe goed je een band vindt.
  • hoe graag je een band (terug) wil zien als headliner.
  • of je een band (nog niet/steeds) terecht headliner vindt.
  • of je een band leuk/sympathiek/stom vindt.
  • hoe zeer je het een band gunt om te winnen/verliezen.
  • of je een band wil helpen/dwarsbomen door een andere band punten toe te kennen dan wel af te trekken.
Verder sluit ik me aan bij Loek, sta er zelf vrij neutraal in, nog geen plus of minpunt aan Rammstein gegeven, prima als ze eruit gaan maar mijn doel is vooral je vraag beantwoorden :)

A Perfect Circle - 107
Aerosmith - 97
Alice Cooper - 105
Avenged Sevenfold - 104
Bad Omens - 95
Behemoth - 72
Bring Me The Horizon - 107
Deep Purple - 64 (-10)
Deftones - 75
Emperor - 72
Faith No More - 89
Ghost - 101