Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Muzikaal vind ik het waardeloos, maar voornamelijk de reputatie van de band richting vrouwelijke fans (ik wil echt niet de discussie weer opstarten, maar ik meen op te merken dat je daar niet heel erg van op de hoogte bent).
Muzikaal vind ik het waardeloos, maar voornamelijk de reputatie van de band richting vrouwelijke fans (ik wil echt niet de discussie weer opstarten, maar ik meen op te merken dat je daar niet heel erg van op de hoogte bent).
Oh jawel hoor! Al leken me mensen daar iets meer verdeeld over dan pakweg Marilyn Manson. Plus puur qua grootte en populariteit all around, leek het me eveneens een vreemde om al zo vaak minpunten te krijgen, vandaar.
Oh jawel hoor! Al leken me mensen daar iets meer verdeeld over dan pakweg Marilyn Manson. Plus puur qua grootte en populariteit all around, leek het me eveneens een vreemde om al zo vaak minpunten te krijgen, vandaar.
Iemand die deze (niet zo) ouwe kan uitleggen hoe ik meespeel? ik geraak er maar niet uit hoe ik via mobiel een vorige post kopieer, zonder de reageer-functie te gebruiken
Ben van geen van beide fan, maar objectief gezien heeft Nightwish wel veel meer talent in de band dan wt. De laatste is toch eerder gewoon een Nightwish van de Aldi of action. Die zijn toch al lang geen headliner materiaal meer, voor zover ze dat al ooit zijn geweest in België.
Iemand die deze (niet zo) ouwe kan uitleggen hoe ik meespeel? ik geraak er maar niet uit hoe ik via mobiel een vorige post kopieer, zonder de reageer-functie te gebruiken
Bij mij werkt het door bij een bericht gewoon m’n vinger op een stuk tekst te houden. Dan wordt het geselecteerd en kan je het aanpassen naar het gehele bericht. Dan is het een kwestie van kopiëren plakken.
Anders via de computer doen, of in geval van nood gewoon de laatste quoten en zeggen welke punten je wil geven, als het je echt niet lukt
Mocht je mobiel het niet toestaan tekst te kopiëren zoals @Koekdoos beschrijft kun je ook de reageer-functie gebruiken, en vervolgens via de edit functie onder de [ ] knop de quote tags verwijderen (ook onderaan). Dan heb je de lijst via een omweggetje ook rechtstreeks in je post staan.
Het gaat om headlinerwaardigheid en Rammstein is met afstand de grootste dat ze ooit hebben gehad. Hoe zo zouden zij er eerder uit moeten dan nog 75 procent van het lijstje?
Het gaat om headlinerwaardigheid en Rammstein is met afstand de grootste dat ze ooit hebben gehad. Hoe zo zouden zij er eerder uit moeten dan nog 75 procent van het lijstje?
Ik heb nooit gezegd dat ze er uit moeten toch? Gaf gewoon aan dat ze er van mij best uitmogen om die redenen. ik heb zelf geen enkele plus of min punten gegeven aan rammstein dus mij maakt het niet veel uit.
Verder sluit ik me aan bij Loek, sta er zelf vrij neutraal in, nog geen plus of minpunt aan Rammstein gegeven, prima als ze eruit gaan maar mijn doel is vooral je vraag beantwoorden