Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vat dit voor de zekerheid maar op als een compliment
Ben benieuwd waardoor ik zo gezien wordt
Maar zo gezegd zo gedaan, vandaag tijdens het wandelen met de hond geluisterd naar het meest recente album van Orbit Culture.
Klinkt absoluut lekker en ja die zie ik zeker wel een tent als de Marquee gaan headlinen in de toekomst.
Zeker een band die ik een keer zou checken op een festival.
Maar sowieso hè, hebben jullie dat nou ook, dat je achteraf nu zegt van oh shit ik had die en die toch eigenlijk wel willen zien.
Ik achteraf gezien wel bij een paar, maar dat we er niet geweest zijn omdat we het toch echt te warm vonden (en dochter had maar 1 echt doel (BMTH) nou ja een paar met Babymetal en callboy er bij. En sowieso alles wat op de zaterdag avond stond was daardoor dus als kansloos
Maar zaterdag avond mainstages was voor ons ook gewoon het plan.
We hebben een deel wel op afstand gezien of gehoord (bij festitent deel waren een hoop optredens echt goed te horen vonden we, soms iets te goed zelfs)
Ik heb dat vooral met voorgaande edities .. Heb ik echt X over Y gekozen toen ???
Maar ja, als je bv. Alice Cooper nog nooit aan het werk gezien hebt, staat dat wel hoog op je lijstje.
En om nog op wat anders terug te komen. Het tolsysteem wat België in wil voeren is nog allerminst zeker. Het schijnt op een aantal punten in strijd te zijn met Europese wetgeving.
En om nog op wat anders terug te komen. Het tolsysteem wat België in wil voeren is nog allerminst zeker. Het schijnt op een aantal punten in strijd te zijn met Europese wetgeving.
Klopt niet. De tolheffing zou er voor iedereen zijn, ook de Belgen. Je kan/mag immers niemand discrimineren/uitsluiten van het systeem. Duitsland had dit al eens geprobeerd, maar werd teruggefloten. Daar wou men alleen de buitenlanders doen betalen, en niet de Duitsers zelf. En dat mag niet.
Maar er zal uiteraard tegenkanting zijn van Nederland, want voor de Nederlanders is er bijna geen ontkomen aan. Maar de Europese wetgeving laat het wel toe om een tol te heffen.
Ik vat dit voor de zekerheid maar op als een compliment
Ben benieuwd waardoor ik zo gezien wordt
Maar zo gezegd zo gedaan, vandaag tijdens het wandelen met de hond geluisterd naar het meest recente album van Orbit Culture.
Klinkt absoluut lekker en ja die zie ik zeker wel een tent als de Marquee gaan headlinen in de toekomst.
Zeker een band die ik een keer zou checken op een festival.
Dat is zeer zeker een compliment, @Piebe71 is een gewaardeerd lid en goede vriend!
Zoals hij zelf al zei hebben jullie veel raakvlakken.
Als ik je goed heb begrepen zijn jullie allebei al relatief wat ouder (laten we zeggen 40+, net als ik ), en nemen jullie beide met veel plezier en vol trots je dochter resp. zoon mee naar GMM.
Maar ik vind met name jullie positieve vibe vergelijkbaar, en de openheid om nieuwe muziek te leren kennen en waarderen.
Semi one off.
Twee in Manchester en nog eentje in Ameriak (FYA fest?)
Vraag ernaar is wel groot, maar zie ook eerder uitgebreid worden naar zaalshows of kleinere festivals, Impericon fest, Vainstream, Jera. Ook al is het BMTH, gezien ze die set nu ook op kleinere schaal spelen, als er al nieuwe shows zouden zijn, zouden ze die sfeer toch willen behouden lijkt me. No-barrier podium op Graspop zou wat vreemd aanvoelen
De firma die de nieuwe tenten heeft gebouwd heeft de afmetingen op zn Facebook gezet.
Marquee: 55m op 100m
Metaldome: 43m op 66m
Classic rock cafe: 25m op 36m