Graspop Metal Meeting 2027

Met het oog op de jubileumeditie heb ik namens het forum het volgende wenslijstje ingediend bij de organisatie, met het dringend verzoek om de Marquee headliner niet met de Main Stage headliners te laten samenvallen. 🙂

Donderdag:
South: Tool
North: Machine Head
Marquee: Paradise Lost

Vrijdag:
South: System Of A Down
North: Korn
Marquee: Emperor

Zaterdag:
South: Slipknot
North: Parkway Drive
Marquee: Amenra

Zondag:
South: Iron Maiden
North: Gojira (festivalafsluiter)
Marquee: Opeth

De organisatie heeft toegezegd hun uiterste best te doen, maar stelt dat dat wel enkele gevolgen zal hebben:
  • Jupiler Stage en Metal Dome worden gecanceld
  • undercard zal voornamelijk bestaan uit tribute en cover bands
  • festivalticket wordt € 500
  • skullies gaan naar € 5 (vvk)
  • we moeten net als @Joslittel en zijn moeder dit jaar allemaal minimaal een dienst per dag als vrijwilliger draaien (variabele taken)
  • er zal in het geheel geen pepersaus op metal grass meer worden geserveerd (maar is nu ook al bijna altijd op als ik kom..)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil dit dus echt vaker zien. Die gaan zometeen na 4,5/5 jaar niet te hebben opgetreden terugkeren. Helemaal top, raak je ook niet verzadigd!
Ik hoop het van harte, maar ik begin toch te vrezen dat dit ook volledig de andere kant op kan gaan, en eindigt met een triest berichtje met witte letters op een zwarte achtergrond... 😶
 
Hopelijk leest electric callboy mee

Die extra en dan nog dezelfde tour nog eens in 27 voelt idd wel wat als overkill.

Begrijp wel dat ze nu het momentum willen verzilveren omdat op wat ze doen mogelijk wel een plafond staat, het 'speciale' gaat misschien beginnen wennen en als ze nu niet doorpakken blijven ze mss wat hangen op niveau steel panther en blijft het het daarbij.

Maar idd hopelijk wel ff pauze in 28 en headliner in 29 met wat extra knallers.
 
Die extra en dan nog dezelfde tour nog eens in 27 voelt idd wel wat als overkill.

Begrijp wel dat ze nu het momentum willen verzilveren omdat op wat ze doen mogelijk wel een plafond staat, het 'speciale' gaat misschien beginnen wennen en als ze nu niet doorpakken blijven ze mss wat hangen op niveau steel panther en blijft het het daarbij.

Maar idd hopelijk wel ff pauze in 28 en headliner in 29 met wat extra knallers.
Nieuwe cd komt binnenkort uit en dan is de nieuwe tour maar ze mogen idd een paar jaar wegblijven.
 

Users who are viewing this thread