Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
FNM lijkt me een inkopper, Slayer zou wel cool zijn.
Voor de rest toch koffiedik kijken. Parkway Drive is al 4 jaar geleden tegen dan, dus dat zou wel goed kunnen. Slipknot komt altijd om de twee jaar en dit jaar tourden ze amper dus schrijf maar op. Durven ze weer een punkheadliner te zetten zoals met Offspring? Welke rollatorband maakt opnieuw z'n opwachting...
Dit is inderdaad ook mijn standpunt. Zie nu alweer tig keer hetzelfde geroepen worden. En niemand leest schijnbaar de argumenten waarom bepaalde bands niet komen. Na oktober/november kom ik wel een keer terug als de organisatie de eerste namen bekend heeft gemaakt. Fijne festivalzomer allemaal!!!
Dit is inderdaad ook mijn standpunt. Zie nu alweer tig keer hetzelfde geroepen worden. En niemand leest schijnbaar de argumenten waarom bepaalde bands niet komen. Na oktober/november kom ik wel een keer terug als de organisatie de eerste namen bekend heeft gemaakt. Fijne festivalzomer allemaal!!!