Graspop Metal Meeting 2027

Deftones gaan volgens mij geen 3 zomers touren.

FNM lijkt me een inkopper, Slayer zou wel cool zijn.

Voor de rest toch koffiedik kijken. Parkway Drive is al 4 jaar geleden tegen dan, dus dat zou wel goed kunnen. Slipknot komt altijd om de twee jaar en dit jaar tourden ze amper dus schrijf maar op. Durven ze weer een punkheadliner te zetten zoals met Offspring? Welke rollatorband maakt opnieuw z'n opwachting...
 
Do: Bon Jovi, Motionless in White
Vr: Ghost, Sleep Token
Za: Slipknot, Parkway Drive
Zo: Scorpions, FFDP

niet mijn droom line-up, maar eentje waar ik redelijk content mee kan zijn en die een soort van realistisch is
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.
Wild guess / wishlist:

Thursday:

Slayer - Sleep Token
Slaughter To Prevail - Heart - Lamb Of God

Friday:

Faith No More - Pantera
Papa Roach - Billy Talent - Pierce The Veil

Saturday:

Judas Priest - Parkway Drive - Marilyn Manson
Edguy - Motionsless In White

Sunday:

Muse - Gojira
Arch Enemy - Rob Zombie - Alice In Chains

and yeah... Manson, Alice In Chains, Muse and Heart are mostly wishful thinking but who knows. Three's always 2-3 surprises.
 
Mijn voorspelling:

Rammstein - Sleep Token
Faith No More - Gojira
Slipknot - 5FDP
Scorpions - Disturbed

Hoge hoed: Slayer, SOAD, Metallica
 
Ik wil Gojira graag als één van de headliners. De rest mogen jullie uitzoeken.
Dit is inderdaad ook mijn standpunt. Zie nu alweer tig keer hetzelfde geroepen worden. En niemand leest schijnbaar de argumenten waarom bepaalde bands niet komen. Na oktober/november kom ik wel een keer terug als de organisatie de eerste namen bekend heeft gemaakt. Fijne festivalzomer allemaal!!!
 
Dit is inderdaad ook mijn standpunt. Zie nu alweer tig keer hetzelfde geroepen worden. En niemand leest schijnbaar de argumenten waarom bepaalde bands niet komen. Na oktober/november kom ik wel een keer terug als de organisatie de eerste namen bekend heeft gemaakt. Fijne festivalzomer allemaal!!!

Niet nog een Graspop 2026 review?
 
Na een omzwerving richting Rock am Ring volgend jaar sowieso weer present op Graspop.

Er gaat gewoon geen enkel festival boven!
 

Users who are viewing this thread