Graspop Metal Meeting 2026

Ik weet niet exact waarom maar tijdens festival is m'n gsm altijd sneller leeg dan normaal, zelfs al staat BT & wifi uit.
Heb gelukkig ooit kleine slankje powerbanks kunnen kopen voor 5euro ofzo, die me de dag dan weer door halen.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Ik weet niet exact waarom maar tijdens festival is m'n gsm altijd sneller leeg dan normaal, zelfs al staat BT & wifi uit.
Heb gelukkig ooit kleine slankje powerbanks kunnen kopen voor 5euro ofzo, die me de dag dan weer door halen.
heb een OnePlus met batterij van 7300 mAh

ik koop m speciaal voor Graspop hahaha ,mijn eerste vraag is
is die Gmm Proof

Ik heb een iPhone SE (2nd gen) van het werk, weinig keuze dus (tenzij ik 2 gsms wil gebruiken, dat heb ik even gedaan maar is echt niet te doen).
Interne capaciteit daarvan is +-1800mAh, GSM is ondertussen zo oud dat ik aan 75% batterij degradatie zit, komt dus neer op +-1350mAh.

Ik laad hem snachts op, en wanneer we vertrekken rond 12u in metal park trek ik hem uit, dan is hij 100%. Zonder mijn gsm eigenlijk te gebruiken, alleen beperkt whatsapp gebruik is hij tegen 22u wel leeg...
Heb hier nog een 'kleine' powerbank van 3000mAh gevonden thuis, dus nu heb ik opeens 3x mijn battery capaciteit, ga die toch wel meenemen dit jaar :P

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Ik heb een iPhone SE (2nd gen) van het werk, weinig keuze dus (tenzij ik 2 gsms wil gebruiken, dat heb ik even gedaan maar is echt niet te doen).
Wat bedoel je daar precies mee? Lijkt me juist vervelend om maar 1 telefoon te hebben en werk en privé niet gescheiden te hebben😅
Interne capaciteit daarvan is +-1800mAh, GSM is ondertussen zo oud dat ik aan 75% batterij degradatie zit, komt dus neer op +-1350mAh.
Dan is het wel logisch dat die de dag niet overleefd ja :)

Een fatsoenlijke powerbank kopen en in een kluisje gooien zou waarschijnlijk wel helpen (of een fatsoenlijke telefoon)

Wat bedoel je daar precies mee? Lijkt me juist vervelend om maar 1 telefoon te hebben en werk en privé niet gescheiden te hebben😅

Dan komt dual-sim gewoon lekker tot z'n recht.

M'n sim van het werk wordt tijdens festivals/vakanties gewoon uitgezet, niemand kan me bereiken buiten degene die ook mijn privé-nummer hebben & die gaan me ook echt alleen maar bellen bij levensbedreigende situaties die we in mijn job gewoonweg niet hebben.

• Pray
  • 100
Waarderingen: tmatheussen en Loek123

Een fatsoenlijke powerbank kopen en in een kluisje gooien zou waarschijnlijk wel helpen (of een fatsoenlijke telefoon)
Ik heb denk ik al 17 jaar een telefoon van mijn werk en geen ander nummer. Weet niet beter😆

Dan komt dual-sim gewoon lekker tot z'n recht.

M'n sim van het werk wordt tijdens festivals/vakanties gewoon uitgezet, niemand kan me bereiken buiten degene die ook mijn privé-nummer hebben & die gaan me ook echt alleen maar bellen bij levensbedreigende situaties die we in mijn job gewoonweg niet hebben.
Ik ken meer mensen die het doen en ik mag het in principe ook. Maar ik vind het toch lastig om dan uit te moeten leggen dat m'n werktelefoon is gesneuveld in een moshpit of van de eiffeltoren is gevallen.

Dual-sim zorgt er wel voor dat werk en privé vrij gescheiden blijft. Bij ons is het gebruik van het nummer op zich eerlijk gezegd heel weinig, als ik 2 keer op een jaar telefoon of bericht krijg op mijn werk nummer is het al veel denk ik.
Bij mij draait het vooral op bereikbaarheid via email en chat apps, dat is dan wel gewoon handig om alles op 1 telefoon te hebben.

Een grote powerbank had ik inderdaad vorige jaren in de locker liggen, maar die was echt wel te groot om mee op de wei te nemen dus dan moest ik altijd naar de locker gaan opladen, ook niet heel handig. Daarom nu die kleine powerbank gaat wel helpen denk ik

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread