Graspop Metal Meeting 2026

Ah ja, op die manier.
Dan moet je toch wel behoorlijk wat pech hebben, ik ruik nl. maar heel af en toe een wietlucht.
Het zijn veel vaker sigaretten waar ik last van heb, zeker vooraan in een drukke menigte (ook in tenten waar een rookverbod geldt).
Ja ook dat proef ik inderdaad ook hard (meer dan cannabis omdat er meer nicotine in de lucht hangt) aan mijn eten en drinken, maar daarover durfde ik niet echt hardop te klagen op een forum

• Haha
Waarderingen: Loek123
1780982624947.png
0 punten voor Carpenter Brut, Zetra, Rain City Drive.

Dan ook nog even die van de Jupiler Stage:
Lagwagon: 5
Bury Tomorrow: 5
The Plot In You: 3
Kuazar: 2
Set it Off: 2
King 810: 1
Wargasm: 0

De punten voor de zondag op de drie andere stages liegen er ook al niet om. En dan overlappen Sólstafir en The Gathering ook nog eens gedeeltelijk. Wat een trieste dag voor mij 🤔

Bekijk bijlage 21073
0 punten voor Carpenter Brut, Zetra, Rain City Drive.

Dan ook nog even die van de Jupiler Stage:
Lagwagon: 5
Bury Tomorrow: 5
The Plot In You: 3
Kuazar: 2
Set it Off: 2
King 810: 1
Wargasm: 0

De punten voor de zondag op de drie andere stages liegen er ook al niet om. En dan overlappen Sólstafir en The Gathering ook nog eens gedeeltelijk. Wat een trieste dag voor mij 🤔
Het zonnetje in huis?🫣

Ja ook dat proef ik inderdaad ook hard (meer dan cannabis omdat er meer nicotine in de lucht hangt) aan mijn eten en drinken, maar daarover durfde ik niet echt hardop te klagen op een forum
Hetgene waar ik me het meest aan stoor tijdens zo'n festival weekend zijn rokende mensen. Heb je de moeite gedaan om vooraan te komen bij de mainstage en vervolgens zit er iemand een uur lang rook in je gezicht te blazen, echt fucking irritant.

Wietgebruik persoonlijk nooit last van gehad, misschien omdat die roken bij de eetkraampjes dan en niet in het publiek? :)

Wellicht te laat en vrij zinloos, maar ik wil toch nogmaals een allerlaatste oproep aan iedereen doen:

In principe is een van de grootste intenties van deze voorbeschouwingen juist om bands te leren kennen en zo onafhankelijk mogelijk te beoordelen, los van de rest van het programma.
Daarvoor zou je dus ook iedere band op z'n minst een luisterbeurt moeten gunnen, hoe kort ook. 😉

Uiteindelijk willen we ook graag tot wat representatieve gemiddeldes komen, die worden door 'luie' eentjes/tweetjes/drietjes logischerwijs onnodig omlaag getrokken.
Dat geldt ook of misschien nog wel meer voor lage cijfers voor bands die je eigenlijk goed vindt en zou willen zien, omdat ze toevallig clashen met iets anders. Ik snap dat het dan technisch gezien in de praktijk een 'won't see' gaat worden, maar dat is dus nadrukkelijk niet de intentie van het 'spel'.
Het gaat juist om de kwaliteit van de bands van ieder individueel podium.

Nu we bijna klaar zijn hoop ik aldus dat iedereen nog eens even zijn keuzes naloopt en eventueel corrigeert (kan natuurlijk beide kanten op).

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread