Graspop Metal Meeting 2026

100 munten gehaald. Wel weer huilend pinnen maar nu minder duur dan tijdens het weekend. En verder werkt wodka meesmokkelen in je beha ook altijd goed.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
waarom onmogelijk?
ze verdienen er net veel meer op,
1 blikje 33cl kost bij collect and go colruyt 0.82 cent
1 flesje cola van 0.25cl kost 1.04
en het is gemakkelijker voor het toogpersoneel.
Heeft te maken met veiligheid enkel plastic/PET. Blik is scherp dus doen ze niet

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Volgens mij had ik ook al eens uitgelegd dat die blikjesfobie met de hedendaagse fabrieks methoden nergens meer op slaat. De huidige hygiëne standaarden liggen wel zo hoog dat de ervaringen uit het verleden gewoon nostalgie zijn. Blikken worden niet meer hergebruikt. Door de versnipperaar en nieuwe blikken van maken.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Joslittel
Ze kende u blikjesfobie allicht.
Bij ons werden ze altijd gewoon in blik meegegeven.
Ja ik ging altijd bij het zelfde kraampje voor jupiler 0.0 en misschien dat ik de eerste keer op donderdagochtend heel vroeg als het nog kalm was dat zelf gevraagd heb en ze dat onthouden hebben. Maar ben er niet zeker van

Volgens mij had ik ook al eens uitgelegd dat die blikjesfobie met de hedendaagse fabrieks methoden nergens meer op slaat. De huidige hygiëne standaarden liggen wel zo hoog dat de ervaringen uit het verleden gewoon nostalgie zijn. Blikken worden niet meer hergebruikt. Door de versnipperaar en nieuwe blikken van maken.
Mijne studententijd is lang geleden natuurlijk, maar het grote probleem destijds was de ratten. Die blikjes worden ergens tijdelijk bewaard, in een kamer waar altijd ratten zitten. En die lopen over die blikjes, pissen daarop en kakken daarop. Die blikjes worden vlak voor transport nog wel behandeld met een speciaal product maar toch ...

Users who are viewing this thread