Graspop Metal Meeting 2026

Hoe weet je dat zo zeker? Niet dat het mij uitmaakt hoor, ik ben al heel tevreden met de line-up tot nu toe, "kleinere" bands kunnen trouwens ook een hele gave set neerzetten.
als je naar de poster kijkt hebben we duidelijk al de headliners, subs, en logo bands, die gaan ze niet plots naar onder schuiven want dat zou willen zeggen dat ze terug moeten gaan onderhandelen

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123
Er zijn nog 3 vroege main slots over daar kan van alles staan.
Maar dat kan van klein opkomend zijn, wildcards of bands die richting de uitgang van hun carrière gaan.

Maar mocht je band niet groot zijn heb je iig een groot podia

Na het Hurt spel.
Nu moet Gojira wel komen als Headliner voor 2027 toch? No brainer! Neem aan dat de Graspop organisatie hier gewoon meeleest. :p
Als ze er volgend jaar niet staan ga ik ze persoonlijk uit frankrijk halen!

wel mooi om bands pas om de 4 jaar terug te laten komen, helpt toch om het 'alweer' gevoel achterwegen te laten.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Na het Hurt spel.
Nu moet Gojira wel komen als Headliner voor 2027 toch? No brainer! Neem aan dat de Graspop organisatie hier gewoon meeleest. :p
Het kan eigenlijk niet simpeler zijn, er staat een volledige top 8 klaar om de headline spots in te nemen!

Vraagje,
Ik heb ergens gelezen dat het drugsgebruik vorig jaar nadrukkelijk aanwezig was.
Nu gaan we met zoon 14 jaar weekend graspop op de boneyard. Is dit te doen?
HIj mag best ontdekken wat er gebeurd op een festival. Maar het moet wel gezellig blijven

Vraagje,
Ik heb ergens gelezen dat het drugsgebruik vorig jaar nadrukkelijk aanwezig was.
HIj mag best ontdekken wat er gebeurd op een festival. Maar het moet wel gezellig blijven
Wiet ruik je wel geregeld op graspop. Voor de rest heb ik geen rare dingen gemerkt

Vraagje,
Ik vind van wel.
Zelf nog nooit iemand gezien ermee (let er ook niet zo op) en enkel in 2019 (was toen 14) een sigaret van iemand aangeboden gekregen (meer als grap).
Licht soms ook beetje aan de band. Even heel stereotypering gezegd, en wat ik zelf een beetje soms hoor van mensen, is dat bij bv. Deathcore bands er sneller mensen zijn die gebruiken. Ook bij Tool was t wel extreem met de joints, maar dat is meer een uitzondering dan standaard.
Zeker als je met je zoon gaat moet dat vast wel goed komen! Mijn ervaring hierin met zowel mezelf als met mn zusje van 13 is dat er erg goed word gelet op jonge kinderen. Ook met crowdsurfers enz.
Veel plezier alvast! Weet dat ik het toen een erg mooie ervaring en mooi vader zoon moment vond.

• Leuk
Waarderingen: Valthys en RubenJS
Vraagje,
Ga elk jaar alle dagen en is me nooit opgevallen. Je ruikt natuurlijk wel eens wiet en ziet af en toe eens een te zatte mens. Maar ander drugsgebruik heb ik er zelf nog niet gezien (het zal er natuurlijk zijn, maar toch zeker niet extreem opvallend)

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam
Bedankt voor de reacties
ik geloof ook niet dat er helemaal geen drugsgebruik is. Maar dacht dat ik hier of deze forum een keer gelezen had dat er volop werd gesnoven en dat op de camping daardoor veel overlast was.
Maar we gaan het zien. En we hebben er zin

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: Valthys en RubenJS

Users who are viewing this thread