Graspop Metal Meeting 2026

I see it like this: Megadeth solo is like 90 €, Megadeth and Maiden is like 110 €, and Graspop Thursday with Megadeth, Bizkit, Within, President, Morello, Anthrax, Dillinger, Pennywise, Ankor, A Day, Accept, Offspring and Sleep Theory is just 135. So it's a total nobrainer to go to Graspop. Yes, Dave's setlist might be longer on his Megatour but the GMM offer is simply unbeatable. I wish I could go the whole weekend but can't. But I already look forward to the next GMMs!

voor iedereen die even wil zien dat het best een leuk feestje was in 2022 bij the Offspring
Kan z'n techniek of stijl zijn, of gewoon de opname (vind het nooit goed overkomen op die livestreams) maar de zanger klinkt regelmatig vals en het geheel is behoorlijk dun. Op het veld klinkt dit natuurlijk altijd beter, maar als dit reclame zou moeten zijn dan slaat het bij mij in ieder geval niet aan.

Kan z'n techniek of stijl zijn, of gewoon de opname (vind het nooit goed overkomen op die livestreams) maar de zanger klinkt regelmatig vals en het geheel is behoorlijk dun. Op het veld klinkt dit natuurlijk altijd beter, maar als dit reclame zou moeten zijn dan slaat het bij mij in ieder geval niet aan.
Op het terrein was het - naar mijn gevoel - een groot feest.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en pisser
Classic dat mijn vrouw Offspring wil zien en dat ondergetekende dus DEP maar half gaat kunnen zien hé. Ongelooflijk toch.
Misschien vraag ik nu iets wat ik helemaal niet moet vragen, omdat het me niet aangaat. In dat geval excuses.

Maar is het dan geen optie dat als dit het scenario is je dan zelf nog even bij DEP blijft staan en je vrouw daarna op gaat zoeken bij The Offspring?

offspring blijft voor mij een zwakke headline boeking :( als sub van volbeat was prima geweest.
had zelf gehoopt op ghost of helloween, verwachtte gojira. maar dan offspring krijgen.
ook de marquee afsluiters had ik kreator en kamelot verwacht.

maar als ze straks het bordje sold out kunnen ophangen heeft graspop gewoon gelijk.

hoop bij de laatste namen nog beyond the black (op herhaling), brothers of metal.
wel gek om nog maar 5 namen open te laten trouwens.

Ik weet niet of gek is om 5 namen open te laten.

Voor april hebben ze het nooit volledig rond
Dat we nu al 96% weten is extreem vroeg.

Wat ook mooi is om te zien: Ieders verwachting is de bedoelde waarheid. (Ieders goed recht natuurlijk).
Maar wie altijd meer verwacht zal altijd teleurgesteld worden.

En voor gmm 27:
Don't overpromise, (over)deliver.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
offspring blijft voor mij een zwakke headline boeking :( als sub van volbeat was prima geweest.
had zelf gehoopt op ghost of helloween, verwachtte gojira. maar dan offspring krijgen.
ook de marquee afsluiters had ik kreator en kamelot verwacht.

maar als ze straks het bordje sold out kunnen ophangen heeft graspop gewoon gelijk.

hoop bij de laatste namen nog beyond the black (op herhaling), brothers of metal.
wel gek om nog maar 5 namen open te laten trouwens.
Ghost, Gojira, aerosmtith en prodigy zullen wel 4 van die namen zijn volgens de kenners hier

Ghost, Gojira, aerosmtith and prodigy will probably be 4 of those names according to the experts here
I mean... "Ghost world tour 2026" is still written on Ghost's official website so I think there is like 87% chances that they are one of the final 5 names to be announced soon ! You can sleep tight!

I mean... "Ghost world tour 2026" is still written on Ghost's official website so I think there is like 87% chances that they are one of the final 5 names to be announced soon ! You can sleep tight!
(crying on the inside :'( :'( )

• Sad
Waarderingen: kaiser
Best to check with AI to be sure

• Haha
Waarderingen: jonasvh
Misschien vraag ik nu iets wat ik helemaal niet moet vragen, omdat het me niet aangaat. In dat geval excuses.

Maar is het dan geen optie dat als dit het scenario is je dan zelf nog even bij DEP blijft staan en je vrouw daarna op gaat zoeken bij The Offspring?
Gaat ook zo zijn hoor ;). Het is gewoon grappig dat zelf een 'mindere' headliner bij sommige personen wél enthousiasme oproept!

Ook al veel vrienden gehoord die niet echt graspoppers zijn, die nu een dagticket willen omdat het én Tom Morello én Limp Bizkit én Offspring is.

Ik denk IMO dat die donderdag écht gaat werken.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel
Gaat ook zo zijn hoor ;). Het is gewoon grappig dat zelf een 'mindere' headliner bij sommige personen wél enthousiasme oproept!

Ook al veel vrienden gehoord die niet echt graspoppers zijn, die nu een dagticket willen omdat het én Tom Morello én Limp Bizkit én Offspring is.

Ik denk IMO dat die donderdag écht gaat werken.
Is wat ik gisteren al zei, echt een perfecte line up voor casual festival gangers (iedereen kent wel wat nummers van wt, offspring en lb, en dan inderdaad morello er nog bij), zie die dag snel uitverkopen.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Hoe komt het dat je het bij Sabaton niet erg vindt om erbij te staan, terwijl dat bij Powerwolf wel het geval was? Als Sabaton alleen nummers van Powerwolf zou spelen en vice versa zou me dat niet eens opvallen.
ik heb powerwolf ook een kans gegeven voor Graspop en tijdens maar deed me niet veel. ga nu ook Sabaton een kans geven.
Vorige keer overgeslagen wegens moosebar :) maar hun stijl van powermetal spreekt me op 1 of andere manier meer aan. Geen idee waarom. misschien door de gratis geschiedenisles ofzo

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Rockbeer
ik heb powerwolf ook een kans gegeven graspop en tijdens maar deed me niet veel. ga nu ook sabaton een kans geven. Vorige keer overgeslagen wegens moosebar :) maar hun stijl van powermetal spreekt me op 1 of andere manier meer aan. Geen idee waarom. misschien door de geschiedenisles ofzo
Je wordt denk ik niet teleurgesteld hoor! Ik heb ze ook weleens gezien (helaas niet met het orkest destijds) en ik vond ze echt heel erg veel beter dan de meeste andere bands uit dit genre.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Lars.

Users who are viewing this thread