Graspop Metal Meeting 2026

Die zaterdag! wat een namen!!

Ik zou bijna combi overwegen, maar omdat ik al met een weekend rock am ring zit zal het vrijdag + zaterdag worden

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Pwoah, ik ben al drie kwartier naar de poster aan het staren! Zeer blij met Queensryche, Avatar, Alter Bridge, Wind Rose, Foreigner, Europe, Ice Nine Kills en Extreme. Verder is het top om Tom Morello, Accept, Trivium, Mammoth, Three Days Grace, Feuerschwanz, Battle Beast te zien. Voor nu:
Must see:
Limp Bizkit, Volbeat, Alter Bridge, Wind Rose, Twisted Sister, Bring me the Horizon, Ice Nine Kills, Sabaton, Electric Callboy, Extreme, Def Leppard, Alice Cooper, Foreigner, Europe, Avatar, Queensryche
Graag zien:
Within Temptation, Megadeth, Tom Morello, Breaking Benjamin, Trivium, Mammoth, Three Days Grace, Feuerschwanz

Echt een top editie. Ik heb ook nog niks dat ik niet ken beluisterd, dus het kan alleen maar beter worden. Hebben jullie suggesties?

insane!!!!!
hier kan echt niemand over klagen
toch wel. Voor mij en vriendengroep de eerste keer sinds 2017 dat we geen combi doen. Misschien dat ik een dagje meepik voor de sfeer, maar er staat niet genoeg tussen wat me aanspreekt. Het wordt Dynamo, Alcatraz en Stonehenge dit jaar, mogelijk South of Heaven erbij.

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Zaterdagticket voor mij! Zou me het hele weekend ook wel vermaken, maar ga ook al naar Jera en daar speelt waarschijnlijk een groot deel wat ik op de andere dagen wil zien ook al.

Wat me wel opvalt is dat ik de vrijdag op de jupiler echt niks van de groetere namen ken buiten we came as romans & thornhil? wie de fuck zijn Lionheart bijvoorbeeld? als ik op spotify kijk hebben die 80K luisteraars en dat is dan headliner van een stage?

Alé, nog 23 namen te gaan.
Deze zullen voor mij de doorslag geven welke dag ik er ga uitpikken. Voorlopig lichte voorkeur voor de zondag.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik vrees dat deze release de haters niet zal overtuigen. Weird clip + volledig elektronische breakdown. De fans daarentegen, ik zie dit werken live.
Was er daarstraks, als fan, ook niet geheel met mee. Maar dat hadk de 1e maal met elevator operator ook en nadien wast beter, zelfs mijne oudste (5j) is daar zot van 😄

Maar ze beginnen wel vaak wat dezelfde build up te hebben. Mag eens wat switchen

Kga ze in november wel kijken nu zondag niet perse men ding is.

Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin
Was er daarstraks, als fan, ook niet geheel met mee. Maar.dat hadk de 1e maal met elevator operator ook en nadien wast beter, zelfs mijne oudste (5j) is is daar zot van 😄

Maar ze beginnen wel vaak wat dezelfde build up te hebben. Mag eeks wat switchen

Kga ze in november wel kijken nu zondag niet perse men ding is.
Clip is minder mijn ding bij deze maar die hook zal volgens mij wel heel goed werken live

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Had ergens sleep theory ook nog ergens verwacht, maar met een optreden in februari kunne die in maart mss nog aansluiten.

Ook Daughtry kan wel eens in de metal dome terecht komen aangezien die met alter bridge touren

Ook zij btw nog een niet uitverkocht optreden begin 2026. Wel gek

All time low zou ook nog kunnen aansluiten en zijn weer wel uitverkocht begin 26

Raar dat het precies wat haaks staat dit jaar met niet of wel uitverkocht en bekend gemaakt

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Users who are viewing this thread