Graspop Metal Meeting 2026

Mystic Festival (PL) (3-6 Juni): Winterfylleth 🤘 , Acid King 🤘, Scour (met Phil Anselmo) en Kublai Khan TX

Bekijk bijlage 15984Bekijk bijlage 15985
Scour is wel interessant om te weten want dat betekend dat Phil tussen de Metallica shows gewoon bereid is andere shows te spelen! Dus Pantera (of Scour) op Graspop evt op donderdag? (Of Hellfest ofzo kan ook natuurlijk)

Nog een kort nieuwsje tussen door, meer voor de Hardrock en metal chat maar daar leest niet iedereen denk ik: At The Gates zanger Tomas Lindberg is helaas komen te overlijden.

Bad Omens is bij hun laatste single overgegaan van BMTH coveren naar Sleep Token coveren 😂 ik hoor daar toch echt geen headliner materiaal in op dit moment. Own opinion alert
Lijken me ook nog geen headliner materiaal komende editie, lijkt me eerder sub, op de plek van een fir ofzo dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Nice to see so many festivals coming out with their first announcements - I’m getting excited for next summer already.

Rock Am Ring is also teasing an announcement in the festivalsunited forum and has wiped their social media account. Could be interesting for Graspop.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Jera komt eind september met hun eerste namen gezien dan de Early birds dan klaar zijn

In een interview zegt Yungblud dat er 5 nummers met Steven Tyler/Aerosmith uitgebracht worden. Mogelijk een show van Yungblud met ST als special guest voor die nummers?
Nu is wat jong bloed in de headliner-poule altijd welkom, maar Yungblud op GMM, ik weet het toch niet. Dan zie ik eerder een Muse of QotSA verschijnen.

Users who are viewing this thread