Graspop Metal Meeting 2026

Ghost - Parkway Drive
Slayer - Megadeth
Twisted Sister - Electric Callboy
Guns n Roses - Def Leppard

Kruising tussen wens en gok

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Als ik heel eerlijk moet zijn ... Ik had Deze Snider liever eens solo gezien. Want Twisted Sister is wel leuk, maar Dee Snider solo zijn veel sneller en agressievere nummers, en ook TS nummers spelen ze op een hoger tempo

Solo nummers zijn natuurlijk ook door de zanger van Hatebreed geschreven

Zouden die nog als headliner staan? Of is dat eerder iets als Sub ofzo?
Als ze op graspop 2026 komen, waarvan ik eigenlijk wel uit ga als ze festivals doen, dan zullen ze 100% headliner zijn.

Voor mij zou echt een droom in vervulling gaan, hun nog 1x live te zien en dat op het mooie Graspop!

Als ik heel eerlijk moet zijn ... Ik had Deze Snider liever eens solo gezien. Want Twisted Sister is wel leuk, maar Dee Snider solo zijn veel sneller en agressievere nummers, en ook TS nummers spelen ze op een hoger tempo

Solo nummers zijn natuurlijk ook door de zanger van Hatebreed geschreven
Dee snider niet solo gezien dan? Dat verwonderd mij.

The tour begins on June 29 at Strawberry Arena in Stockholm – with Queens of the Stone Age as special guests and Acid Bath as the opening act. The concert will be the band's only concert in the Nordics in 2026!

Laatst bewerkt:
The tour begins on June 29 at Strawberry Arena in Stockholm – with Queens of the Stone Age as special guests and Acid Bath as the opening act. The concert will be the band's only concert in the Nordics in 2026!
Ah toch geen Copenhell dan, ben benieuwd wat dan hun reden van verplaatsing is geweest.

Kan ook nog steeds gewoon het standaard tekstje zijn bij een aankondiging met wel nog de festival data die erbij komen

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Won't they be North Stage headliners at least? I remember they headlined in 2013 or something.
Dat was omdat ze in 2012 een onverwacht succes waren op graspop, het jaar erna waren ze dan ook headliner op alcatraz. Verwacht ze ook wel als north headliner 2026, maar sub kan ook nog, afhankelijk van wat ze kunnen boeken waarschijnlijk.

Users who are viewing this thread