Graspop Metal Meeting 2026

1e wist ik niet.

Bekijk bijlage 15216
mogelijks eerder impliceert dat ze ook ook Graspop kunnen staan. :) Vandaar: ik mag hopen dat ze op werchter staan want the weekend, kesha en dat konijn hebben imo op Graspop niets te zoeken, hetzij als festivalgangers

al snap ik ook wel dat hij wil zeggen, hopelijk genoeg HL's voor RW om SOAD naar Dessel te laten afzakken. :)
Ik doelde er maar op dat van alle festivals in België ze waarschijnlijk eerder Rock Werchter zullen doen. Pukkelpop zie ik enkel Bad Bunny mogelijks binnenhalen. Foo Fighters gaan volgens mij niet naar Pukkelpop. Het capaciteitsverschil tussen werchter en pukkelpop is (lijkt me) te groot voor een band als Foo Fighters.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
tot de effectieve line-up bekend is blijf ik altijd hopen dat beide headliners goed vallen op de dagen dat ik ga.. zoals dit jaar gemerkt is het echt wel kut als er je 1 vd 2 maar niets vind, zeker als dat de afsluiter is van de dag.

Maar zoals gezegd: Het hoeft niet voor mij maar ik ben bereid het nog wel een kans te geven, misschien was het gewoon een slechte moment. Dat in tegenstelling tot GNR waar ik niet van geloof dat het nog beter gaat worden dan 2023 als ze langskomen dus hopelijk geen passage van hen op Graspop :)
Gewoon alle dagen gaan, dan heb je dat probleem niet meer. ;)
Dat is het mooie van zo'n groot festival als GMM, er is altijd wel wat te zien op een of ander podium.

Gewoon maar even een semi-realisitsch gokje erin gooien, omdat het kan.
Met als uitgangspunt, het gebrek aan een gigantische headliner compenseren door grote subs en overall een sterke bovenkant

Volbeat - Within Temptation - Alter Bridge - Breaking Benjamin
Sabaton - Gojira - Disturbed - Shinedown
BMTH - Parkway Drive - Pantera - Lamb of god
Scorpions - Ghost - Alice Cooper (Scorpions south maar Ghost sluit het festival af in het donker)

EDIT: Oeps ik ben Sleep Token vergeten. maar goed RW zal vast een volbeat of BMTH van ons afsnoepen waardoor er een spot ontstaat voor Sleep Token.
mooie gok wel. ik hoop wel toch op net iets meer voor de donderdag, een echte publiekstrekker om da moeilijkste dag te laten verkopen.

• Leuk
Waarderingen: Lars. en Loek123
Nou doe je het erom Bas..

Ik denk dat de populaire mening hier precies andersom is.

Oh nee hoor, Scorpions vind ik vele malen beter. SOAD is zeker leuk om mee te pakken, maar na BYOB, Toxicity en Chop Suey is het voor mij ook wel klaar. Heb de greatest hits op m'n telefoon staan voor in de auto (20 nummers zijn dat), maar de grote meerderheid van die nummers worden halverwege gewoon geskipt, dan heb ik het wel weer gehoord.

Prima dat de meerderheid het andersom ziet en het zou echt wel mooi zijn als ze er staan, maar van Scorpions word ik gewoon blijer.

Oh nee hoor, Scorpions vind ik vele malen beter. SOAD is zeker leuk om mee te pakken, maar na BYOB, Toxicity en Chop Suey is het voor mij ook wel klaar. Heb de greatest hits op m'n telefoon staan voor in de auto (20 nummers zijn dat), maar de grote meerderheid van die nummers worden halverwege gewoon geskipt, dan heb ik het wel weer gehoord.

Prima dat de meerderheid het andersom ziet en het zou echt wel mooi zijn als ze er staan, maar van Scorpions word ik gewoon blijer.
Mooi toch
Hoe muziek verbind en toch anders is voor iedereen

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Voor de geintereseerden.

Misschien nog een jaar te vroeg voor Graspop met einde tour in maart.. en anders pas aankondiging in de laatste worp (tenzij uitverkocht.)

Ik ga alvast voor alle zekerheid naar de AB, wil al jaren Daughtry eens zien, dus blij mee! Kan dan betekenen dat die misschien ook eens op een festival staat hier, al zal dat wrs werchter zijn wegens vrij soft
Ik wil Daughtry ook wel zien, Sevendust past ook wel in mijn straatje, maar ik ken Alter Bridge niet. Zijn ze sterk live? 70 euro vind ik ook redelijk prijzig...

Ik vermoed dat Alter Bridge minstens 1u15min speelt, Daughtry 45min en Sevendust 30min.
Door de kleine capaciteit van de AB, denk ik dat die redelijk gaan snel uitverkopen ook omdat Daughtry en Sevendust al heel lange tijd (2012 & 2009) niet meer in België zijn geweest.

Ik wil Daughtry ook wel zien, Sevendust past ook wel in mijn straatje, maar ik ken Alter Bridge niet. Zijn ze sterk live? 70 euro vind ik ook redelijk prijzig...

Ik vermoed dat Alter Bridge minstens 1u15min speelt, Daughtry 45min en Sevendust 30min.
Door de kleine capaciteit van de AB, denk ik dat die redelijk gaan snel uitverkopen ook omdat Daughtry en Sevendust al heel lange tijd (2012 & 2009) niet meer in België zijn geweest.
alter bridge altijd wel goed qua zang, maar je moet er voor zijn denk ik. Men vriendin vind zen stem niet aangenaam om naar te luisteren. 70euro vindk idd ook veel, al ga ik het wrs doen om Daughtry zeker te zien, verwacht die niet metern op Graspop

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread