god jaAls Josh Homme echt een reünie van Kyuss overweegt dan mogen die als pionier van de stoner rock ook wel langs komen om een podium af te sluiten.
liefst eerst the catacombs tour in eu nog doen, dan rondje kyuss
god jaAls Josh Homme echt een reünie van Kyuss overweegt dan mogen die als pionier van de stoner rock ook wel langs komen om een podium af te sluiten.
prodigy is de meest voor de hand liggende omdat ze bijna geboekt waren voor dit jaar.om eens out of the box te denken:
met ¨Pendulum en NIN staan er al 2 jaar niet zo'n voor de hand liggende acts hoog op de line-up.
wie verwachten we misschien volgend jaar als 'vreemde eend'
The prodigy?
Muse?
Mark with a K om 1u30 in de metal dome? zoals aan de towers op werchter
... ?
iets nieuwe of vreemd proberen kan en mag wel, zolang dat het maar niet de Bruce springsteen of Lenny Kravitz toer opgaat. Het mag wel stevige muziek blijven.
Ik zie Homme toch niet meteen met Brant Bjork en John Garcia samen op het podium staan.Als Josh Homme echt een reünie van Kyuss overweegt dan mogen die als pionier van de stoner rock ook wel langs komen om een podium af te sluiten.
Mark with a K ken ik toevallig persoonlijk. Hij is tevens ook fan van het zware gitaarwerk.om eens out of the box te denken:
met ¨Pendulum en NIN staan er al 2 jaar niet zo'n voor de hand liggende acts hoog op de line-up.
wie verwachten we misschien volgend jaar als 'vreemde eend'
The prodigy?
Muse?
Mark with a K om 1u30 in de metal dome? zoals aan de towers op werchter
... ?
iets nieuwe of vreemd proberen kan en mag wel, zolang dat het maar niet de Bruce springsteen of Lenny Kravitz toer opgaat. Het mag wel stevige muziek blijven.
betreffende bands zie ik eerder op RW of pukkelpop, daar is het doelpubliek iets groter als op Graspop (denk ik).prodigy is de meest voor de hand liggende omdat ze bijna geboekt waren voor dit jaar.
Daarnaast denk ik ook aan: foo fighters, green day,muse, queens of the stone age, iggy pop, ...
ik vraag me af of het meer appreciatie zou krijgen op GMM dan op Werchter wegens de voorliefde voor wat hardere klanken. Stond wel wat volk toen op Werchter maar stond ook wat volk de belachelijke uit te hangen.Mark with a K ken ik toevallig persoonlijk. Hij is tevens ook fan van het zware gitaarwerk.
Maar als hij ooit op GMM gaat spelen lijkt mij een ander vraag.
Onder de noemer Metal Moosebar ofzo is die kans groter![]()
Rock Werchter heeft een iets meer (met alle respect) jonger publiek, dus ik denk dat zo'n hardstyle DJ eerder gesmaakt zal worden dan op GMM.ik vraag me af of het meer appreciatie zou krijgen op GMM dan op Werchter wegens de voorliefde voor wat hardere klanken. Stond wel wat volk toen op Werchter maar stond ook wat volk de belachelijke uit te hangen.
De stap van EC naar MWAK is dan weer niet zo enorm groot
en kijk de Metal Moose is goed voor alles
maar goed, das nu geen must. vond ze al speciaal staan op Werchter, maar is eens een leuke afwisseling voor een uur.
Een andere DJ, svdden death heeft bijvoorbeeld een slam/dubstep nummer gemaakt met de slam band peeling flesh.Mark with a K ken ik toevallig persoonlijk. Hij is tevens ook fan van het zware gitaarwerk.
Maar als hij ooit op GMM gaat spelen lijkt mij een ander vraag.
Onder de noemer Metal Moosebar ofzo is die kans groter![]()
MWAK op graspop laat het uit aub ge gaat toch ook niet iron maiden op tommorowland zetten.ik vraag me af of het meer appreciatie zou krijgen op GMM dan op Werchter wegens de voorliefde voor wat hardere klanken. Stond wel wat volk toen op Werchter maar stond ook wat volk de belachelijke uit te hangen.
De stap van EC naar MWAK is dan weer niet zo enorm groot
en kijk de Metal Moose is goed voor alles
maar goed, das nu geen must. vond ze al speciaal staan op Werchter, maar is eens een leuke afwisseling voor een uur.
hebben ze zo is geen band of iets in die aard laten optreden TML?MWAK op graspop laat het uit aub ge gaat toch ook niet iron maiden op tommorowland zetten.
Techno, drum n bass, electro. Heb al veel gelezen hier, maar dat is niet aan GMM besteed hoop ikHet was mijn eerste keer op Graspop na een lange afwezigheid op festivals (iets met gezin), wat ik vooral miste was wat meer en gevarieerdere programmering na afloop van de bands. Waarom niet een uurtje techno, dubstep, drum 'n bass, 90s hits of andere lompe electro. Zo ver ligt dat ook weer niet van metal af, zie inderdaad zoals genoemd Pendulum, Prodigy, Pertubator, etc. Was er eerdere jaren wel zoiets te vinden?
Ik weet niet of echt een electro dj set bij de afterparty zou werken, maar ik denk wel dat het tof zou zijn om iedere nacht een uurtje een 'foute party' te hebben. aangezien dit iets is wat iedereen leuk vindtHet was mijn eerste keer op Graspop na een lange afwezigheid op festivals (iets met gezin), wat ik vooral miste was wat meer en gevarieerdere programmering na afloop van de bands. Waarom niet een uurtje techno, dubstep, drum 'n bass, 90s hits of andere lompe electro. Zo ver ligt dat ook weer niet van metal af, zie inderdaad zoals genoemd Pendulum, Prodigy, Pertubator, etc. Was er eerdere jaren wel zoiets te vinden?
het interview waarop dat Blabbermouth artikel gebaseerd is staat op Youtube. Josh vertelt oa. een verhaaltje over John en wuift door de camera ook nog eens naar hem dus daar lijkt het nog wel redelijk goed te zitten. De interviewer heeft het ook over de "Circus Leaves Town"-lineup en daar zegt Josh heel stilletjes "that's what it would be" op dus als het al gaat gebeuren zal het hoogst waarschijnlijk wel zonder Brant Bjork zijnIk zie Homme toch niet meteen met Brant Bjork en John Garcia samen op het podium staan.
Ik weet niet of echt een electro dj set bij de afterparty zou werken, maar ik denk wel dat het tof zou zijn om iedere nacht een uurtje een 'foute party' te hebben. aangezien dit iets is wat iedereen leuk vindt
dat moet zeker niet te veel worden! gewoon een uurtje om 2-3 uur 's nachts ofzoPrima,...maar laten we het ver van de podia houden
voor de lol 2 minuten Tom Jones zingen is leuk, maar moet geen gewoonte worden en zeker niet meerdere keren op een dag
De Metal Snooze tussen half 2 en 3Ik weet niet of echt een electro dj set bij de afterparty zou werken, maar ik denk wel dat het tof zou zijn om iedere nacht een uurtje een 'foute party' te hebben. aangezien dit iets is wat iedereen leuk vindt
Dat was oscar en the wolf en dat past op tml wel.hebben ze zo is geen band of iets in die aard laten optreden TML?
ik zou het ook maar als afwisseling zien idd in een Moose of na de algemene uren uiteraard. Zeker niet zoals Pendulum geboekt wordt. Het was maar een zot idee
maar The prodigy of iets dergelijk staat niet verkeerd denk ik.
Voor mij persoonlijk passen Oscar en zenne wolf nergens. Zolang ze daar maar niet mee afkomen op Graspop,Dat was oscar en the wolf en dat past op tml wel.
Enerzijds wel maar ik denk dat dit ook een verkeerd effect kan hebben op sommige mensen. Vergeet niet dat er ook veel alcohol in het spel zit en zeker op die uren...Ik weet niet of echt een electro dj set bij de afterparty zou werken, maar ik denk wel dat het tof zou zijn om iedere nacht een uurtje een 'foute party' te hebben. aangezien dit iets is wat iedereen leuk vindt