Graspop Metal Meeting 2026

Knocked Loose twee keer laten spelen 😏
Awkward No Thank You GIF by Pudgy Penguins

Hoop dat we Møl ook kunnen krijgen, dit weekend ontdekt en vind ze gaaf!
MØL is inderdaad tof zijn maar dan moet je ze wel van podia wisselen met Nihil in mijn ogen.
Pain would be my favorit replacement for static, but I think this will not happen.
We gaan de organisatie tippen!! Pain als vervanger🤘🤘
MØL en Pain zouden beide fantastische vervangers zijn inderdaad, en alleszins mogelijk als ik naar de tourschema's van beide kijk:
https://en.concerts-metal.com/g-21973__Mol.html
https://en.concerts-metal.com/g-2728__Pain.html

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Dwarf
Onder de noemer, beter goed gepikt dan slecht gevonden heb ik met de posterinspiratie van de app eens voor mezelf een 1dagsfestival gemaakt van de affiche.

Met als regels dat het een stage moet vullen zoals nu het geval is. dus als er 4 bands per dag voor een bepaald lettertype spelen mogen er 4 bands van de totale 16 gekozen worden.

Dan krijg ik dit na heel wat moeite om sommige stages te vullen 😅

1779280543197.png

Ik zou in principe zelfs voor de 3 kleinere stages naar een 1 gezamelijke stage kunnen gaan met zonder iets noemenswaardig voor mezelf te laten vallen.

1779281822499.png

Soms wel moeilijke keuzes (voor de main) maar ik merk zo tochwel datk ik meer uitkijk naar vb Limp Bizkit dan Bad omens. En vooral dat de programmatie op andere stages me meestal toch niet kan overtuigen. Ook ondanks datk hoor dat er in vb de marquue wel verschillende genres staan is er toch geen enkel van die bands die voor mij overeind blijft (dit jaar, vorig jaar hadk daar nog wel Imminence die tent rechthield :) )

Laatst bewerkt:
Zouden ze die niet houden tot met de plattegrond bekendmaking?
Wellicht wel, of net ervoor kwestie van 2 keer nieuws mee to delen.

Ik verwacht nu wel geen grote verassingen. eens kijken naar de bands die na Hellfest een dagske congé hebben.

Of Fatal Move bellen, die mogen van mij dat main stage slot van Static-X wel hebben.

Ik denk gewoon dat ze die aangekondiging wel gewoon gaan doen wanneer ze effectief die vervangingen vast hebben staan.
Hoe langer je wacht, hoe meer kans op nog een annulatie
Die zie ik niet helemaal. Wagner wachten met vervanging, die ze wellicht nog niet eens hebben zou nog meer annuleringen betekenen?
Dat vind ik een bijzondere redenering.
Annuleringen kunnen toch altijd komen. Er kan altijd iets gebeuren bij de betrokken bands toch?

Users who are viewing this thread