Graspop Metal Meeting 2026

Ben eigenlijk wel benieuwd of een act als yungblud beter zou werken op graspop dan RW.
Beetje zelfde verhaal bij Greta van Fleet, al neig ik daar sowieso wel naar de positievere kant (qua match dan).
Lijkt me echt wel meer een Werchter act dan een Graspop act, zijn muziek wijkt echt wel te veel af van een Graspop headliner/Sub

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Als MCR de productie die ze nu in de VS meenemen naar EU en dan festivals zoals graspop zie ik ze echt wel Headlinen. Erg mooie theatrale show met acteurs en een redelijk verhaal er in volgens mij. Zou er in elk geval niet gek van staan te kijken als graspop ze boekt.

Maandagavond 14juli 20u51. Mooie moment om een 1e headliner te droppen imo

Franse feestdag, niet echt een ideaal moment. Ik denk dat we op zen minst tot oktober moeten wachten.
Godver

Ne Belgische premier die ooit het franse volkslied zong
Nu moete we al rekening houden met franse feestdagen.

TGAAT VAN KWAAD NAAR ERGER

• Haha
Waarderingen: jonasvh
Godver

We hoeven geen rekening te houden met Franse feestdagen, we hoeven alleen maar rekening te houden met de planning van Graspop en dat is zoals elk jaar gewoon ergens diep in het najaar

We hoeven geen rekening te houden met Franse feestdagen, we hoeven alleen maar rekening te houden met de planning van Graspop en dat is zoals elk jaar gewoon ergens diep in het najaar
Zowel @Lars. als @xydroh zitten duidelijk te dollen/trollen (de grens daartussen is doorgaans vrij vaag ;) ).
Maar laten we inderdaad op z'n minst tot half/eind oktober wachten alvorens het aloude 'vandaag is de dag' weer uit de kast te trekken.

Wat zouden we vinden van MCR als north headliner?
Joaquin Phoenix Reaction GIF

Godver

Nou ja, wellicht kunnen ze vandaag het management van gojira niet bereiken?

• Haha
Waarderingen: Lars.
Allez, als MCR headliner is, zou ik zo blij zijn om ze 20 jaar later weer te zien dat ik beloof niet meer op het forum te klagen als Sleep Token en Turnstile ook headliners zijn! 😁

Stel je voor:

Sleep Token
Turnstile
MCR
Ghost
Parkway Drive
BMTH
Sabaton
Volbeat

Tradities moeten in ere gehouden worden graspop komt pas met namen int najaar.
En maar goed ook ik zou niet de toestanden willen van Hellfest en Wacken om uit te verkopen binnen een paar uur.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Godver

Leterme for Graspop directeur?
Alhoewel, die is in staat het festival failliet te laten gaan.

• Leuk
Waarderingen: Lars.

Users who are viewing this thread