Graspop Metal Meeting 2026

iemand zou in bandwereld wel eens mogen rondvertellen dat er 365 dagen op een jaar zijn. dat niet alles perse in dezelfde week moet..

Graspop gaat hier mogelijk toch ook wel wat voor vloeken.. Gnr gaat mogelijk toch ook wel wat graspoppers een dag weghouden als ze op 18 en 20 juni in Holland staan.. niemand van het forum misschien maar toch :D

Laatst bewerkt:
According to a leaker on festivalsunited, Machine Head will "probably" announce new EU tour dates in the next few days.
MH zou echt te recent/regelmatig zijn waar zelfs bij formaat Iron Maiden mensen zouden afhaken.

Het gaat gewoon Gojira worden jongens.

Mogelijk dat wat festivals Machine head heben kunnen overtuigen na het wegvallen van Disturbed, zou geen slechte naam zijn maar zou er niet blij van worden ook al ben ik fan. In vier jaar tijd 3x graspop en 1x alcatraz is te veel van het goede

Kunnen ook nog de metaldag van Lokerse Feesten komen headlinen natuurlijk.
Of wat is er mis met een herfst tour of lente tour doorheen de zalen? Ik ben gigantisch MH fan maar inderdaad nu al terug op de festivals zou overkill zijn. Liever nog eens een keer An Evening With in AB ofzo

En wel cool dat GNR hier een zaal eens doet. Ook mogen de fans in Benelux blij zijn dat er maar liefst 3 shows hier zijn op eigenlijk zo een korte Europe tour. Maar die data ... Nederland tijdens Graspop 2 maal en België samen met Werchter Parklife 😑Nu klinkt GNR alles behalve als Linkin Park, toch trekt het grotendeels dezelfde fans. Waarom doet Live Nation zoiets? En dan de volgende dag nog Iron Maiden. Dat zijn Iron Maiden, GNR en LP in amper twee dagen twee dagen tijd in België over overkill gesproken😳en de twee die de meeste fans sharen dan nog beiden in Antwerpen

Kunnen ook nog de metaldag van Lokerse Feesten komen headlinen natuurlijk.
Denk dat alle metalfestivals in augustus hun headliners al wel hebben, en ze hebben dit jaar in augustus de festivals al gedaan dus kans lijkt me klein dat die in augustus touren

Juni festivals om disturbed te vervangen of een zaaltour lijkt me

Als MH gaat touren om hier en daar het wegvallen van Disturbed op te vangen, dan mogen ze die op GMM op vrijdag erbij zetten.

Laat op de donderdag nog maar wat ruimte voor iets unieker ;)

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Als MH gaat touren om hier en daar het wegvallen van Disturbed op te vangen, dan mogen ze die op GMM op vrijdag erbij zetten.

Laat op de donderdag nog maar wat ruimte voor iets unieker ;)
Alle festivals op Copenhell na hebben denk ik geen plek meer waar Disturbed had gepast. Dus als ze er geboekt waren, is MH er geen upgra...euh...vervanger 😊

Alle festivals op Copenhell na hebben denk ik geen plek meer waar Disturbed had gepast. Dus als ze er geboekt waren, is MH er geen upgra...euh...vervanger 😊
Copenhell heeft zijn headliners al wel

Welke festivals missen nog een headliner eigenlijk? Graspop en Resurrection in ieder geval, verder geen idee.

iemand zou in bandwereld wel eens mogen rondvertellen dat er 365 dagen op een jaar zijn. dat niet alles perse in dezelfde week moet..

Graspop gaat hier mogelijk toch ook wel wat voor vloeken.. Gnr gaat mogelijk toch ook wel wat graspoppers een dag weghouden als ze op 18 en 20 juni in Holland staan.. niemand van het forum misschien maar toch :D
Waarom zou je een dag wegblijven wanneer GNR komt? Teneerste zijn er meer bands en ten tweede geef ze de kans.

Users who are viewing this thread