Graspop Metal Meeting 2026

Copenhell heeft zijn headliners al wel

Welke festivals missen nog een headliner eigenlijk? Graspop en Resurrection in ieder geval, verder geen idee.
Ja maar ik bedoel dat die nog een subplek hebben

En dat is eigenlijk de max plek waar ik Disturbed zou zetten want als ik mocht beslissen stonden ze om 17 h 30 vanuit mijn persoonlijke smaak (of nog eerder niet maar dan spreek ik vanuit mijn afkeer tegen Draiman en zijn fratsen, en niet omdat het gewoon mijn muziek niet is, omdat ge als boeker niet alleen voor u zelf moet boeken maar ook voor een publiek als er geld mee gemoeid is. U snapt mijn punt wel)

En Machine Heads natuurlijk ja die zijn te groot natuurlijk voor een subplek op Copenhell maar ik

Ressuection heeft denk ik wel al zijn headliners wel. Of hebben ze dat specifiek gezegd? Want vind het ook wel raar, 3 headliners maar vorige jaren wel 4 dagen en 4 headliners precies. En ook dit jaar 4 dagen zeker? Maar Trivium staat zo groot niet als LB, MM en IM. Dus beetje verwarrend vind ik

• Haha
Waarderingen: PreFXDesigns

En dat is eigenlijk de max plek waar ik Disturbed zou zetten want als ik mocht beslissen stonden ze om 17 h 30 vanuit mijn persoonlijke smaak (of nog eerder niet maar dan spreek ik vanuit mijn afkeer tegen Draiman en zijn fratsen, en niet omdat het gewoon mijn muziek niet is, omdat ge als boeker niet alleen voor u zelf moet boeken maar ook voor een publiek als er geld mee gemoeid is. U snapt mijn punt wel)

En Machine Heads natuurlijk ja die zijn te groot natuurlijk voor een subplek op Copenhell maar ik

Ressuection heeft denk ik wel al zijn headliners wel. Of hebben ze dat specifiek gezegd? Want vind het ook wel raar, 3 headliners maar vorige jaren wel 4 dagen en 4 headliners precies. En ook dit jaar 4 dagen zeker? Maar Trivium staat zo groot niet als LB, MM en IM. Dus beetje verwarrend vind ik

Maar Disturbed zou gewoon headliner zijn geweest, dan maakt t toch niet uit of er nog ergens sub plekken over zijn? Daar zouden ze niet gestaan hebben dan...

Ik hoef Disturbed ook niet meer live te zien, maar wat jij en ik ervan vinden zal de organisatie een worst wezen.
Zou het zelf ook een zwakke south stage headliner vinden, maar lijkt er toch op dat die een headline positie in zouden hebben genomen als David zijn band niet naar de tering geholpen had. De Graspop organisatie zag er duidelijk een toekomstig headliner in, en in de Europese tour van de afgelopen maanden hadden ze ook duidelijk een productie mee om die spot te kunnen verantwoorden.

Persoonlijke smaak zegt natuurlijk geen zak over plaatsing van bands, van mij mag Maiden ook de mainstage openen maar daar komen ze niet voor

Graspop zaterdag ticket in de pocket. Dag met de meeste interessante bands die ik nog nooit zag.

Kijk er weer naar uit.

Samen met zondag Werchter, en hopelijk (nog zien of ik volk meekrijg) vrijdag Alcatraz vooral voor The Ruins of Beverast (een van mijn absolute favorieten tout court), wordt dat mijn festivalzomer.

Zaterdagticket gekocht, aangezien ze maar blijven wachten met de verdere line-up van Werchter Parklife.zeer sterke Line-up op zaterdag van GMM het zal soms heel moeilijk kiezen worden. Wie zouden ze daar nog neerploffen op zaterdag om de marquee af te sluiten?

Maar Disturbed zou gewoon headliner zijn geweest, dan maakt t toch niet uit of er nog ergens sub plekken over zijn? Daar zouden ze niet gestaan hebben dan...
Was dat eigenlijk bevestigd ergens? Kan mij echt niet voorstellen dat Disturbed een GMM dag als headliner zou zijn...

Zaterdagticket gekocht, aangezien ze maar blijven wachten met de verdere line-up van Werchter Parklife.zeer sterke Line-up op zaterdag van GMM het zal soms heel moeilijk kiezen worden. Wie zouden ze daar nog neerploffen op zaterdag om de marquee af te sluiten?
Wie weet misschien wel EMPEROR

• Leuk
Waarderingen: Emperor
Was dat eigenlijk bevestigd ergens? Kan mij echt niet voorstellen dat Disturbed een GMM dag als headliner zou zijn...
Dat was ergens half gezegd hier ja. Ik ben totaal geen fan van de band, maar die waren laatste keer sub en zijn heel populair. Dus als bv five finger death punch hl kan zijn kan disturbed dat ook, zeker met het promoten van nieuwe headliners de laatste jaren.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Het gaat weer een leuke zomer worden!
- Metallica Berlin
- SOAD Düsseldorf
- Graspop Combi
- Werchter Zondag
- Dynamo Metalfest Combi
Klinkt bekend!
- Paaspop combi
- South of Heaven combi (fotograferen)
- Graspop combi
- Jera combi
- SOAD Düsseldorf
- Wacken combi (waarschijnlijk fotograferen)
- Dynamo combi (fotograferen)
- Alcatraz combi (fotograferen)

Users who are viewing this thread