Johnny hier, toch deels. (5 dagen fitness in de week, maar lang niet zon fysiek als sommigen gisteren én komende van vooral hardstylefestivals vroeger)
Ik moet zeggen dat ik zelf ook het verschil tussen donderdag en zaterdaag goed zag. Zaterdag veel meer mensen die -leken- rond te lopen met de uitstraling 'als ge mij duwt is het ambras' zoals vaak op TML of dergelijke. Het verschil viel wel op en heb het tegen mijn maat ook vermeld.
Dat gezegd zijnde
Commentaar op mensen die graag fitnessen en liever merkkledij dragen lijkt me nu niet meteen nodig. Het zien en gezien willen worden is alvast appetijtelijker om te zien dan sommigen die er rondlopen met kleren die niet gemaakt zijn voor hun lichaamsbouw of volume.
Maar vooral: Graspop lijkt me nu net een plek waar iedereen zou moeten kunnen komen. Wees blij dat er mensen de overstap maken zodat het festival kan blijven groeien/bestaan
EN misschien worden het nog 'echte' metalheads. Of misschien zoals mezelf iets tussenin, met elk jaar stress of men outfit wel metal maar ook nog mooi genoeg is