Graspop Metal Meeting 2025

Gezien de recente setlists durf ik er absoluut niet op te hopen maar als Pretparkgekkie en Efteling addict hoop ik toch wel heel erg op de The Ghost in Me (Danse Macabre) in de set van Epica! Duimen jullie mee ;)?
Mooi inderdaad!

Helaas moet Epica het dit jaar zonder mij doen…. Ik sta dan bij Orbit Culture en Perturbator.

Maar ik wil best voor je duimen hoor. Het kan geen kwaad iets voor een ander te doen.

WhatsApp Image 2025-06-16 at 13.49.54.jpeg

Graspop Festileaks Meeting

Het is EINDELIJK de week van Graspop. Ik heb al super veel zin om woensdag richting Dessel te karren. Uiteraard geen Graspop, zonder de Graspop meeting. De officiële meeting vindt gelijk op donderdag plaats om 13:00, tijdens de start van Warkings. Zo komen we elkaar nog het hele weekend tegen.

Er zijn nog twee andere momenten wanneer de Graspoppers samenkomen. Op vrijdag om 17:45 bij het kruis van South Stage en op zaterdag om 14:00 op de tribune van Jupiler Stage.

Tot op Graspop!

Laatst bewerkt:
Concentratie op het werk vandaag is ver te zoeken, dus die halve dag vrij van woensdag dan maar veranderd naar een volledige dag
Anders komt er in de voormiddag van werken toch niets van in huis!

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: N1tje en Dwarf
Bekijk bijlage 14658

Graspop Festileaks Meeting

Het is EINDELIJK de week van Graspop. Ik heb al super veel zin om woensdag richting Dessel te karren. Uiteraard geen Graspop, zonder de Graspop meeting. De officiële meeting vindt gelijk op donderdag plaats om 13:00, tijdens de start van Warkings. Zo komen we elkaar nog het hele weekend tegen.

Er zijn nog twee andere momenten wanneer de Graspoppers samenkomen. Op zaterdag om 17:45 bij het kruis van South Stage en om 14:00 op de tribune van Jupiler Stage.

Tot op Graspop!
Zijn die twee andere momenten beide op de zaterdag?

Ik ben benieuwd hoe ze dit op Graspop gaan doen. Lijkt mij lastig te combineren samen met Boys Noize. Maar als dit de setlist wordt. Hooolyyy!
Boys Noize is allesinds gewoon vrij.

en anders dat blokje gewoon eruit?

zeg, doen jullie de donderdag en vrijdag een trui mee voor 's avonds?
De zaterdag en zondag zal het wss niet nodig zijn, denk ik
Nou ligt geheel aan de persoon. Zoals een paar andere kan ik beter tegen kou dan hitte.

Ik heb een fleece trui bij en die fungeert als kussen in de tent. Hij zou er uit kunnen komen op de camping misschien. Maar in de afgelopen 4 jaar niet gebeurd.

Dus ook vorig jaar. Niks anders aan dan een T-shirt en shorts aan en een poncho bij. Het is moeilijk om het koud te krijgen in de mensenmassa.

• Leuk
Waarderingen: bunsofsteel
Boys Noize is allesinds gewoon vrij.

en anders dat blokje gewoon eruit?
Ik denk het wel want dat werd gedaan op een apart podium zo in het publiek. Zowat zoals Rammstein ook altijd doet bij een aantal nummers. En dat lijkt mij op Graspop moeilijk. Bovendien was dit voor 3 nummers dus ongeveer een kwartier pakt. En laat nu die show een uur 45 zijn geweest en de show op Graspop anderhalf uur. Dus ik ga er van uit dat dit stuk geskipt wordt op Graspop

Ja, das ook wat ik denk. We moeten wel met de fiets nog 10k rijden, maar daar krijg ik ook warm van 😁
En mocht je alcohol drinken dan krijg je gratis 2 graden gevoelstemperatuur erbij.
In de ochtend met de zon niet nodig in de nacht is het welkom

Toevallig iemand vanuit Nederland die woensdagmiddag een plekje in de auto overheeft? Binnen midden/zuid-Nederland kan ik met het ov naar het 'opstappunt' komen, maar je zou me heel blij maken als ik dit keer niet vanaf de shuttlebus naar Dessel hoef te lopen om me als vrijwilliger aan te melden:D

Users who are viewing this thread