Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voilla. Combiticket, 80 skullies, een t-shirt een short, een nieuwe fiets display (want anders geraak ik niet op het trein, mijn display was stuk) en trein ticket heen en terug rijker. En zo een 700 tal euro lichter. Ik ben er klaar voor!
Over de toiletten discussie; ik heb eigenlijk nooit langer als een minuut of 10 in de rij gestaan. Ook op Inferno niet. En douchen doe ik rond etenstijd als ik ruimte heb in het programma en anders snachts
Over de toiletten discussie; ik heb eigenlijk nooit langer als een minuut of 10 in de rij gestaan. Ook op Inferno niet. En douchen doe ik rond etenstijd als ik ruimte heb in het programma en anders snachts