Graspop Metal Meeting 2025

Ze zullen gewoon wat moeten opletten bij de opbouw dat ze niet alles kapot rijden als het nu regent, maar normaal liggen er overal rijplaten om dat te voorkomen, dus daar maak ik me weinig zorgen over.
Ik neem aan dat er ook gewoon rijplaten liggen als het droog is inderdaad, anders rij je alsnog het gras alsnog tot stof met al die machines die erover moeten waarschijnlijk

• Leuk
Waarderingen: nikita
ok,...begin er aan te denken

Wie gebruikt er van die oordoppen zo ja waarom / welke en wat doet het met de beleving en het geluid
Op maat* gemaakte gebruik ik voor muziek. Voordeel: Ze passen goed. Nadeel: Als we bij de boxen rechts vanvoor afspreken moet ik ze indoen en neemt het wat van de beleving weg. In het midden gaat het nog soms zonder oordoppen.

Ik had niet verwacht dat er nog frequente concertgangers/festivalgangers waren die geen oordoppen hebben. Ik heb altijd oordopjes in en heb nog steeds tinnitus opgelopen.

Ik zat vorige week al te kijken naar op maat gemaakte dopjes, maar dat ging qua levertijd niet meer lukken. Op korte termijn eens kijken of ik nog wat van kwaliteit kan vinden.

Heb nu alpine plugs, maar ik denk dat er wel beter te krijgen is.

Ik had niet verwacht dat er nog frequente concertgangers/festivalgangers waren die geen oordoppen hebben. Ik heb altijd oordopjes in en heb nog steeds tinnitus opgelopen.

Ik zat vorige week al te kijken naar op maat gemaakte dopjes, maar dat ging qua levertijd niet meer lukken. Op korte termijn eens kijken of ik nog wat van kwaliteit kan vinden.

Ik gebruik steeds hun partyplug pro versie. Op aanraden van een apotheker Tante, heel content van alleen, desondonks het touwtje overlaatst alweer verloren na een zatte nacht :(
Ik zie nu dat ze ook een neiuwe versie hebben, Alpine Tune. Misschien die eens proberen.

• Leuk
Waarderingen: Valthys

Ja ik had dus op maat gemaakte doppen, maar kwam er vorige week achter dat ik er een kwijt was, kan pas komende vrijdag langs om opnieuw op te meten, en dan is t maximaal 2 weken tot ik ze thuis krijg. Dus ik hoop dat ze op tijd zijn.
In de tussentijd heb ik ff snel via Amazon goed beoordeelde doppen besteld, zodat ik iig reserve heb

• Leuk
Waarderingen: Valthys
Nu de eerste editie met mijn op maat gemaakte pluggerz, ben benieuwd hoe dat bevalt. Ook nog geen concert ervaren met de nieuwe doppen.

• Leuk
Waarderingen: Simoni
Heb "alle" plugjes gebruikt, allemaal ruk.
Op maat gemaakte van bij Hans Anders (Alpine) zijn top qua geluid!
Klinkt beter dan zonder en je hebt geen gehoorschade.

Wow, zoveel beter dan die Amerikaanse troep (ja, smaken verschillen, ik weet het).
Ja ma wel straf voor op een festival eh. Ni? Lijkt mij ook moeilijk om bv cocktails mee te maken met geturfde whisky. Daarmee, kben echt benieuwd wa ze daarmee gaan doen 😊

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Ik gebruik steeds hun partyplug pro versie. Op aanraden van een apotheker Tante, heel content van alleen, desondonks het touwtje overlaatst alweer verloren na een zatte nacht :(
Ik zie nu dat ze ook een neiuwe versie hebben, Alpine Tune. Misschien die eens proberen.
Gebruik sinds een paar jaar de Alpine MusicSafe Pro en die bevallen op zich goed. Muziek (harde / diepe tonen) wordt goed gefilterd en gesprekken zijn goed te volgen. Als ze op zijn of als ik ze kwijt raak ga ik wel op maat gemaakte overwegen, maar dit is voor een paar tientjes een goede oplossing gebleken tot nu toe.

• Leuk
Waarderingen: Simoni
Jammer, maar scheelt weer een clash dan...
Was ook mijn eerste reactie ja. Is natuurlijk kort van tevoren dus lastig om een gelijkwaardige vervanger te regelen. Dus mogelijk wat schuifwerk en dan opvullen aan begin van de dag? Whitechapel-Sylosis-Primordial kunnen alledrie best een plekje opschuiven (qua naam groot genoeg denk ik om een slot verder te gaan), en dan op de plek van Whitechapel een vervanger plaatsen? Of gewoon het hele zwikkie doorschuiven en later in de Marquee beginnen?

Was ook mijn eerste reactie ja. Is natuurlijk kort van tevoren dus lastig om een gelijkwaardige vervanger te regelen. Dus mogelijk wat schuifwerk en dan opvullen aan begin van de dag? Whitechapel-Sylosis-Primordial kunnen alledrie best een plekje opschuiven (qua naam groot genoeg denk ik om een slot verder te gaan), en dan op de plek van Whitechapel een vervanger plaatsen? Of gewoon het hele zwikkie doorschuiven en later in de Marquee beginnen?
En dan Primordial laten clashen met Lorna Shore, nou dat lijkt me inderdaad heel leuk. :(

Users who are viewing this thread