Graspop Metal Meeting 2025

🤣🤣🤣 Ik wil het zelf wel van de daken schreeuwen elke song, maar er zijn mensen die het helemaal niet willen weten. Ik wil alleen de setlist zien. Niks geen filmpjes of live opnames😝
Op avonden als dit hou ik het meest van ons mooie forum. Samen helemaal hyped setlist.fm om de minuut verversen en blij zijn als een klein kind wanneer ze weer een banger erop hebben gezet. Love it!!

Nu met ook nog Seventh Son of a Seventh Son erbij!!! Bwoooooh

Tot nu toe wel ok, hoop nog steeds wel op iets meer hits
En wij maar blij met deze knallers.
Leipo waar hoop jij nog op van de 1e negen albums. Realistisch zit er niet meer hits in.
Fear of the dark? Die kan nog net.

Ik hoop ook nog op bring your daughter.

• On fire
Waarderingen: Piebe71
Tip van de dag: Last train!
Opbouw, rauwe emotie, beetje thursday vibes. Heb juist dit nummer leren kennen. Maar ze clashen gedeeltelijk met oomph, en dodhemsgard. Alledrie nog nooit gezien. Weet iemand meer over de discografie en live performance van last train? Of alles zo rauw klinkt als deze? Oomph is een leuke achtergrond rammstein kloon denk ik. En dodhemsgard is leuk voor even black metal maar toch verrassender dan ik besef? Ken ze alledrie niet echt.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Tip van de dag: Last train!
Opbouw, rauwe emotie, beetje thursday vibes. Heb juist dit nummer leren kennen. Maar ze clashen gedeeltelijk met oomph, en dodhemsgard. Alledrie nog nooit gezien. Weet iemand meer over de discografie en live performance van last train? Of alles zo rauw klinkt als deze? Oomph is een leuke achtergrond rammstein kloon denk ik. En dodhemsgard is leuk voor even black metal maar toch verrassender dan ik besef? Ken ze alledrie niet echt.
We zitten hier met zijn allen nu vooral in de setlist van Maiden 😝

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Joslittel en saurus
En wij maar blij met deze knallers.
Leipo waar hoop jij nog op van de 1e negen albums. Realistisch zit er niet meer hits in.
Fear of the dark? Die kan nog net.

Ik hoop ook nog op bring your daughter.
Fear of the Dark, Flight of Icarus, Hallowed be thy Name, Wasting Love, Aces High, Where Eagles Dare

Hoop wel op meerdere van deze namen💪💪

• Leuk
Waarderingen: Projunk

Users who are viewing this thread