Graspop Metal Meeting 2025

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.816
8.797
Blij met al dit enthousiastme.
Maar maak jullie niet al te druk want 12 november dat wordt de dag.
De dag dat Download met nieuws komt bedoel je?
Ik betwijfel of Download en Graspop een headliner gaan delen dit jaar eerlijk gezegd, wellicht Slipknot wel maar die hebben hun tour al bekend gemaakt dus dat is geen band waar de festivals op aan het wachten zijn.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.398
1.478
De dag dat Download met nieuws komt bedoel je?
Ik betwijfel of Download en Graspop een headliner gaan delen dit jaar eerlijk gezegd, wellicht Slipknot wel maar die hebben hun tour al bekend gemaakt dus dat is geen band waar de festivals op aan het wachten zijn.
Zou het Metalli...ik bedoel System Of A Down zijn :D ?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.816
8.797
Zou het Metalli...ik bedoel System Of A Down zijn :D ?
Ik wil graag je enthousiasme delen, maar kan je hem eerst aan me uitleggen? Omdat Download festival op 12 november een aankondiging doet, komt SOAD? Ik ben bang dat ik deze toch niet volg.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
583
718
:cry: vandaag wordt niet wat !! anders hadden ze nu de site al wel aangepast, de poster van 2024 bij geschiedenis neergezet nieuwe skully etc.

GEDULD !!! nu eerst vanavond battle beast ( pul in uden)
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.398
1.478
Ik wil graag je enthousiasme delen, maar kan je hem eerst aan me uitleggen? Omdat Download festival op 12 november een aankondiging doet, komt SOAD? Ik ben bang dat ik deze toch niet volg.
Het punt was: misschien is het System Of A Down een Europese tour aankondigt


Maar verder heb ik daar geen wetenschappelijk empirisch moreel verantwoorde analytische gedesinfyctrieerde gecondoliseerde en met genoeg ampere geladen doch ook hypotetische afgetoetste en gejuriseerde of hertubradiserde en onjuikz kikerfjkfjrikejdfjhzekdzezdhnzujdebhik ofzoiets bewijs voor ;).
 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
129
137
Mijn idee was omdat het vorige jaar ook pas in november los kwam. Dus mijn gedachte was, mogelijk nieuwe traditie van GMM aankondigingen.
11 nov mogeljjk ander random gmm nieuws.
12e De eerste headliner.

Dus geen link naar download dat was stom toeval. Maar wie weet is de link er wel, horen we dat op 11 nov
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.711
3.563
Mijn idee was omdat het vorige jaar ook pas in november los kwam. Dus mijn gedachte was, mogelijk nieuwe traditie van GMM aankondigingen.
11 nov mogeljjk ander random gmm nieuws.
12e De eerste headliner.

Dus geen link naar download dat was stom toeval. Maar wie weet is de link er wel, horen we dat op 11 nov
Een jaar eerder was het in Oktober dat de eerste aankondigingen kwamen. Dus zegt allemaal niets
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.816
8.797
Leuk spelletje voor de voorpret. Geef 3 voorspellingen, met 10%, 50% en 90% kans/vertrouwen

Bijvoorbeeld:
90%: Iron Maiden sluit de south stage af op donderdag.
50%: Dream theater sluit de marquee af op één van de dagen.
10%: Electric Callboy komt op herhaling, als north stage headliner.

Hoeft niet over de line up te gaan natuurlijk, je mag ook gewoon zeggen 90% kans dat er een hittegolf komt tijdens graspop ofso.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.711
3.563
90% Kans dat het weer een fijne editie
wordt. (Is gewoon 100%)
50% Kans dat ik alle bands van mijn
spoorboekje ga zien.
10% Kans dat we een dag sjaggerijnig zijn.
Is zeker weten 0%😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Projunk en Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken