Gojira is momenteel een grote hype, zeker na hun triomftoch op de olympische spelen. En daar zal momenteel wel geld mee te verdienen zijn. En als Live Nation geld ruikt ... . Pukkelpop en Lokerse Feesten zijn net als Alcatraz geen Live Nation festivals. En dus zal Gojira wel eerder op Graspop of Werchter inderdaad staan vermoed ik. Dan kan LN er het meeste uit halen. Natuurlijk, Gojira moet zelf ook nog willen maar dan is er ook weer de vraag of Gojira onder contract staat bij Live Nation. Aangezien die Gert Verbeke schrijft over Live Nation HAAR bands. Normaal gezien kan een band niet onder contract staan bij Live Nation maar bij een boekings agent. En als die agent dan weer onder contract staat bij Live Nation ... . Allee hoe dat allemaal in elkaar zit weet ik niet maar ik denk gewoon dat op het einde van de rit Gojira terecht komt op Graspop of Werchter (persoonlijk hoop ik dan eerder Graspop, daar komen ze meer tot hun recht, op Werchter krijgen ze waarschijnlijk geen headlinespot)