Graspop Metal Meeting 2025

Hopper

Playlistbediener
6 sep 2023
25
95
Na wat je alleen maar als een zegetocht kan omschrijven op Alcatraz is Graspop verplicht om Dark Tranquility een prominente Marque spot te geven. Nog aan het nagenieten van die show.
Het lijkt erop dat DT en Halo Effect allebei touren in de zomer van 2025. Hoe ze het doen mag Joost weten, maar een van de twee op Graspop zou heel tof zijn inderdaad!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.725
8.638
Het lijkt erop dat DT en Halo Effect allebei touren in de zomer van 2025. Hoe ze het doen mag Joost weten, maar een van de twee op Graspop zou heel tof zijn inderdaad!
Lijkt er inderdaad gewoon op dat DT het juni seizoen gaat doen en THE het augustus seizoen.
DT naar Graspop en The Halo Effect naar Alcatraz zou ik voor tekenen!
Ik ook! Zou beide bands graag mee pakken.
 

Vandaagisdedag

Playlistbediener
24 okt 2023
10
43
Ik blijf gewoon hopen op een aantal '80s hair/glam metal kleppers, die helaas al jaar en dag gewoon in de VS blijven plakken.

Dan denk ik aan de line-up van de Monsters of Rock cruise, M3 Rock Festival, ...

Doe mij maar:
- W.A.S.P.
- Whitesnake
- Ratt
- Dokken
- Poison
- Queensryche
- Night Ranger
- Stryper
- Hardcore Superstar
- Dee Snider
- Lynch Mob
- Pretty Boy Floyd
- Faster Pussycat
- Winger
- Tyketto
- L.A. Guns
- Quiet Riot
- Skid Row
- Extreme
- Slaughter
- Love/Hate
- Danger Danger
- Trixter
- Bulletboys
- Y&T
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.463
8.701
Ik blijf gewoon hopen op een aantal '80s hair/glam metal kleppers, die helaas al jaar en dag gewoon in de VS blijven plakken.

Dan denk ik aan de line-up van de Monsters of Rock cruise, M3 Rock Festival, ...

Doe mij maar:
- W.A.S.P.
- Whitesnake
- Ratt
- Dokken
- Poison
- Queensryche
- Night Ranger
- Stryper
- Hardcore Superstar
- Dee Snider
- Lynch Mob
- Pretty Boy Floyd
- Faster Pussycat
- Winger
- Tyketto
- L.A. Guns
- Quiet Riot
- Skid Row
- Extreme
- Slaughter
- Love/Hate
- Danger Danger
- Trixter
- Bulletboys
- Y&T

Zowel Alcatraz als Graspop boeken wel een enkele naam per editie van de wat zeldzamere namen uit t genre! Komende editie gaan we voor scheepsrecht met Night Ranger (en Dokken als herkansing op Alcatraz)!
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
344
505
WASP onlangs gezien en dat was nog echt wel de moeite!
Ik hoop vooral op iets meer spreiding over de genres heen ipv een overvloed aan metalcore, maar dat zie ik niet direct gebeuren gezien de laatste jaren.
 

Vandaagisdedag

Playlistbediener
24 okt 2023
10
43
WASP onlangs gezien en dat was nog echt wel de moeite!
Ik hoop vooral op iets meer spreiding over de genres heen ipv een overvloed aan metalcore, maar dat zie ik niet direct gebeuren gezien de laatste jaren.
Ik heb ze helaas gemist vorig jaar!

Zie inderdaad een hele hoop metalcore de laatste jaren, meer spreiding is altijd welkom. Ik heb het genre wel leren appreciëren, net door er op o.a. GMM zoveel aan blootgesteld te worden.

Al kan ik ook niet blijven hopen dat ze speciaal voor mij een hoop bejaarden in spandex op de podia rollen...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.725
8.638
Ik wil graag met jullie mijn vergezochte theorie delen
Gojira is tot nu toe aangekondigd voor zo'n beetje ieder Augustus festival, maar niet voor Motocultur in Frankrijk en niet voor Alcatraz in België
Dit betekent dat Gojira in Juni ook naar Europa komt om Hellfest en Graspop te headlinen, en dat is de reden dat ze niet op de twee bovenstaande festivals staan.
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en Dr. Hannibal

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.963
8.885
Ik wil graag met jullie mijn vergezochte theorie delen
Gojira is tot nu toe aangekondigd voor zo'n beetje ieder Augustus festival, maar niet voor Motocultur in Frankrijk en niet voor Alcatraz in België
Dit betekent dat Gojira in Juni ook naar Europa komt om Hellfest en Graspop te headlinen, en dat is de reden dat ze niet op de twee bovenstaande festivals staan.
Klinkt best aannemelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en Loek123

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.671
3.499
Ik wil graag met jullie mijn vergezochte theorie delen
Gojira is tot nu toe aangekondigd voor zo'n beetje ieder Augustus festival, maar niet voor Motocultur in Frankrijk en niet voor Alcatraz in België
Dit betekent dat Gojira in Juni ook naar Europa komt om Hellfest en Graspop te headlinen, en dat is de reden dat ze niet op de twee bovenstaande festivals staan.
Ik help het je hopen. Zou het zijn. Dan gelijk maar festival afsluiter🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.879
5.272
Ik wil graag met jullie mijn vergezochte theorie delen
Gojira is tot nu toe aangekondigd voor zo'n beetje ieder Augustus festival, maar niet voor Motocultur in Frankrijk en niet voor Alcatraz in België
Dit betekent dat Gojira in Juni ook naar Europa komt om Hellfest en Graspop te headlinen, en dat is de reden dat ze niet op de twee bovenstaande festivals staan.
Ofwel staan ze op cabaret Vert in Frankrijk en Lokerse feesten in België
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
157
242
Gojira als afsluiter op de zondag zou wel meer dan geniaal zijn.

Ben ik trouwens de enige die zich tijdens hun show vorig jaar Graspop erg stoorde aan het enorm felle licht van het podium?
 
  • Leuk
Waarderingen: niels485g

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
133
423
455817748_1069730677854859_4598656441445810790_n.jpg

Geen Belgie :(
Zou dit kunnen duiden op dat ze eventueel op Graspop zouden kunnen staan volgende zomer? Waarom zou Resurrection Fest die post dan gedeeld hebben in de eerste plaats :unsure:
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.440
4.745
Gojira als afsluiter op de zondag zou wel meer dan geniaal zijn.

Ben ik trouwens de enige die zich tijdens hun show vorig jaar Graspop erg stoorde aan het enorm felle licht van het podium?
Daar had ik meer last van bij Machine Head. Dat logo is zo’n beetje in mijn netvlies gebrand.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken