Graspop Metal Meeting 2025

Hoeveel bands zouden eigenlijk wel een verrassende headliner zijn, buiten dan een die hoger geplaatst word dan verwacht zoals nu bij Till.

Kom zo meteen op bands als SOAD, breaking benjamin, metallica, dream theater, maar daar blijft het precies ook bij.
Oftewel speelt de band niet meer of zijn ze nooit tot headliner status uitgegroeid.
Lamb of god zal volgende passage ook wel een (subheadliner) hebben maar da's niet verrasend te noemen.

Dussss blackwater park integraal dan maar 😃
Heb het artikel er nog even bij gezocht, de deur voor een integrale uitvoering staat blijkbaar toch nog op een kiertje. In dat geval zelfs ook nog met een orkest erbij 😍 Als er maar genoeg vraag naar is. Dus bij dezen: Opeth, willen jullie The Last Will and Testament integraal uitvoeren op Graspop? Met een orkest? Dan kom ik kijken.

Bijlagen

• 7f856986-2d18-4318-aa22-d594c10fb183.jpeg
    7f856986-2d18-4318-aa22-d594c10fb183.jpeg
    364,6 KB · Weergaven: 15
Hoeveel bands zouden eigenlijk wel een verrassende headliner zijn, buiten dan een die hoger geplaatst word dan verwacht zoals nu bij Till.

Kom zo meteen op bands als SOAD, breaking benjamin, metallica, dream theater, maar daar blijft het precies ook bij.
Oftewel speelt de band niet meer of zijn ze nooit tot headliner status uitgegroeid.
Lamb of god zal volgende passage ook wel een (subheadliner) hebben maar da's niet verrasend te noemen.
Dream theater en bb zijn toch geen Graspop headliners.

Los van de hoge marquee namen zoals Opeth en Dream Theater die er gewoon gaan staan, ja toch?! 🤘
mijn top 3 genrelijstje om hen nog extra keuze te kunnen geven:

1) Belore / Saor / Moonsorrow
2) Pain of Salvation / Riverside / Weather Systems
3) Blighted Eye / Ulcerate / Be'lakor / Counting Hours / Wintersun

Laatst bewerkt:
Los van de hoge marquee namen zoals Opeth en Dream Theater die er gewoon gaan staan, ja toch?! 🤘

3) Blighted Eye / Ulcerate / Be'lakor / Counting Hours / Wintersun
Stiekem valsspelen we hebben je wel door 😘
Bij de laatse zelfs nog 4 opties.
Maar goed,leuk om te delen dat sowieso.

Heb het artikel er nog even bij gezocht, de deur voor een integrale uitvoering staat blijkbaar toch nog op een kiertje. In dat geval zelfs ook nog met een orkest erbij 😍 Als er maar genoeg vraag naar is. Dus bij dezen: Opeth, willen jullie The Last Will and Testament integraal uitvoeren op Graspop? Met een orkest? Dan kom ik kijken.
Wie kent er nog een orkest dat op gmm wil spelen?

Graag even contact met opeth en graspop opnemen.
Geloof dat we wel.een main podium nodig gaan hebben nu.

3) Blighted Eye / Ulcerate / Counting Hours / Wintersun
Dat noemen we hier een top 10, Nikita :)

Hier wordt gevraagd naar undercard namen en ik zie mensen met allemaal leuke lijstjes komen.

Dan moet ik helaas bij mezelf opmerken dat ik de laatste tijd toch echt van de losse liedjes ben geworden en maar weinig bands écht goed ken. Mijn playlists staan vol met max 2-3 liedjes van eenzelfde band. Herkent iemand dit?

Misschien moet ik toch maar eens wat dieper in bands gaan duiken om een eigen undercard wensenlijstje te kunnen maken!

Kan ik gelijk het woordje van de week hier in de praktijk brengen: integraal naar een album luisteren 🤓

Users who are viewing this thread