Graspop Metal Meeting 2025

Ghost heeft de maand juni vrij in hun tourschema, maar dat lijkt me een bewuste pauze. Denk niet dat ze nog een reeks festivals gaan plannen en 5 maanden aaneengesloten willen touren. Plus, als er nu allerlei festivalshows aangekondigd worden vlak na hun eigen zaaltour zal dat hoogstwaarschijnlijk de ticketverkoop van hun eigen shows benadelen. Snijden ze zichzelf mee in de vingers. Zo goed als uitgesloten dus. Wel opschrijven voor 2026 alvast!
OF

We moeten nog wachten tot 23 april voor de laatste headliner!

😅🤣😅

Nee nee mopje, ik denk hetzelfde inderdaad

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Judas Priest naar south headliner was ook zo’n upgrade, al heb je het dan net als PWD wel over een band die al meerdere edities de tweede mainstage afsloot en ook wel iets meer legacy dat je denkt “ja ok prima/logisch” bij die eerste keer
Judas Priest heeft al vaker geheadlined, ook voordat er 2 mainstages waren.
Afgelopen keer .
In 2022 stonden ze terecht op de South.
In 2008, 2004 en 2001 waren ze ook headliner.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Judas Priest heeft al vaker geheadlined, ook voordat er 2 mainstages waren.
Afgelopen keer .
In 2022 stonden ze terecht op de South.
In 2008, 2004 en 2001 waren ze ook headliner.
Ik denk dat ook niemand beweerd dat Judas Priest geen headliner is.
2x dezelfde headliner zou een probleem zijn. Omdat Priest en Scorpions samen touren, zouden het 2 headliners zijn, die hypothetisch op herhaling zouden komen. Dat is wat teveel van het goede.
Terwijl een headliner op herhaling niet altijd verkeerd uitpakt. Kijk naar Iron Maiden die 2 jaar achter elkaar stonden met enorme shows. Of Machine Head afgelopen tijd, al was de 1e passage een noodoplossing.

• Leuk
Waarderingen: won666
Ik denk dat ook niemand beweerd dat Judas Priest geen headliner is.
2x dezelfde headliner zou een probleem zijn. Omdat Priest en Scorpions samen touren, zouden het 2 headliners zijn, die hypothetisch op herhaling zouden komen. Dat is wat teveel van het goede.
Terwijl een headliner op herhaling niet altijd verkeerd uitpakt. Kijk naar Iron Maiden die 2 jaar achter elkaar stonden met enorme shows. Of Machine Head afgelopen tijd, al was de 1e passage een noodoplossing.
Ik vond Machine Head in 2023 wel veel beter dan in 2024. Zal wel komen omdat het de eerste keer was.

Twisted sister reunion when

Zou heel gaaf zijn, maar ik hoop eigenlijk dat ze gewoon niet meer gaan touren, als voorbeeld voor alle andere bands van de generatie die een afscheidstour doen. Er zijn er natuurlijk wel meer, maar na tijdje had je Twisted Sister, Slayer en Motley Crue als "we stoppen ermee"-bands en inmiddels zijn die laatste twee al weer bezig, waarmee voor mij Twisted Sister de enige band uit die periode is, die ik zo kan opnoemen als men het heeft over bands die met pensioen zijn (die nog wel terug kunnen komen)

Ik vond Machine Head in 2023 wel veel beter dan in 2024. Zal wel komen omdat het de eerste keer was.
Ik vond allebei wel charme hebben. 2023 enige show in Europa en daarvan spatte wel echt de energie van af.
2024 was het minder energie, maar wel meer festivalafsluiter show faciliteiten.

Tja als dan machinehead niet erg vindt om naar te luisteren/zien is de repeat niet heel erg zeker omdat ze in 2023 ene goeie set weggaven.

Na 162 pagina's nog geen steek wijzer. Wel meer over de persoonlijkheden van de verschillende gebruikers hier te weten gekomen. Verder veel gelul.
Wie weet wat volgende week brengt!
En nog een post met veel gelul erbij (eigenlijk 2 inclusief die van mij). In november is er een dag dat hier over de eerste line-up lichting geluld wordt ipv persoonlijkheden.

Users who are viewing this thread