Graspop Metal Meeting 2025

Met deze mooie inspiratie en alle speculaties van de afgelopen dagen is het nog niet te laat om nog een bingo kaart te maken op het andere topic: https://forum.festileaks.com/threads/gmm-2025-bingo.1800/#post-471434

Doe het snel voordat dadelijk alle namen bekend worden.

Over dat punt gesproken, ik zie @JB. niet zoveel in dit topic. Gaat hij hij wel weer de playlist voor GMM beheren als de tijd daar is. We beleven daar een hoop plezier aan

Zekers! Maak je daar geen zorgen om :)

Ik heb dat zo opgezet voor onze standaard Festileaks Playlist. Ik zit in de groep die die playlists beheerd (ook de anderen :) )

Is er iemand die bekend is met de Amerikaanse alternatieve metalband "Chevelle"? Zo ja komen ze wel eens naar Europa? Ik zou ze graag eens zien.
Het is een oke band. In de USA/Canada hebben ze ook aardige status, maar in Europa is het niet echt een ding. Dat zie je bij meerdere bands.
Staind, Creed, Breaking Benjamin, Hinder, In This Moment, Godsmack, 311, Popevil, Daughtry en Rev Theory zijn daar vrij frequent aanwezig in het bovenste rijtje namen. Terwijl deze bands in Europa minder hoog staan of gewoon niet komen.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Koekdoos
toch eens gekeken naar de ticketverkoop van limp bizkit en dat ziet er toch maar vrij mager uit

Is er iemand die bekend is met de Amerikaanse alternatieve metalband "Chevelle"? Zo ja komen ze wel eens naar Europa? Ik zou ze graag eens zien.
Ik houd van Chevelle, heel jammer dat die nooit in Europa komen! Heb ze in het voorprogramma van Avenged Sevenfold in de Ziggo Dome gezien een paar jaar geleden, maar het geluid was toen zo bagger, het stond volgens mij ingesteld op A7X, want daar was het geluid perfect. Maar toen Chevelle speelde, stond de bas zooooo overheersend hard, dat ik de hele show niks anders dan bass en kickdrum hoorde en het zo erg was dat om me heel 5 man waren flauwgevallen omdat dit zo hard stond. Ik baal dat dat mijn enige live ervaring is met die band.

Dat gaat echt niet gebeuren, lijkt me. Tenzij het echt helemaal mis is gelopen met headliners die hadden toegezegd maar toch niet komen.

Aan de andere kant: is toch ook wel een beetje onze eigen schuld dat we headliners op herhaling krijgen. We hadden dit jaar niet naar Graspop hoeven gaan, natuurlijk.

Dat gaat echt niet gebeuren, lijkt me. Tenzij het echt helemaal mis is gelopen met headliners die hadden toegezegd maar toch niet komen.

Aan de andere kant: is toch ook wel een beetje onze eigen schuld dat we headliners op herhaling krijgen. We hadden dit jaar niet naar Graspop hoeven gaan, natuurlijk.
Ik ben ook geweest maar heb geen van de twee gezien. 👆

Of je skipt de de dag van Scorpions en Judas Priest de headliners en gaat in de Marquee.

Hoeveel mensen die klagen over de herhaling hebben daadwerkelijk Judas Priest en/of Scorpions gezien? Denk dat de meeste mensen hier gewoon bij Pendulum en Emperor in de Marquee stonden.

Users who are viewing this thread