Graspop Metal Meeting 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.463
Alien Weaponry was echt héél erg goed ja! Ben benieuwd of Tool dit nog weet te overtreffen vanavond :)

Het veld wordt inderdaad volledig een modderpoel. Het is voor degenen die een heel weekend gaan te hopen dat ze flink wat boomschors gaan strooien.

Ik zie overigens alleen Tool in de buitenlucht, wat betekent dat ik mijn eerste keuze Stake laat vallen voor Asinhell.
Kut , asinhell vergeten. Tussen de buien pizza met stake eten, was gelukkig ook lekker. Nu snel aanschuiven bij Asinhell.

Gelukkig loop je zo naar voren.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.463
Ik vraag me ineens iets af. Is het echt niet mogelijk om te werken met een digitale token voor het return bekertje?
Vast wel, maar wat voegt het toe?

Maakt het digitale systeem zwaarder met kans op storingen/fouten. Je moet nu 2 muntjes kwijtraken, dus redelijk idiot proof.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: nikita en MetalLimbo

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
45
58
Waarom is de Marquee eigenlijk zo saai qua aankleding. Metal Dome is zo orgineel en sfeervol. En dan is de Marquee een zwart gat eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Avani

Playlistbediener
1 feb 2023
20
27
Eerste geklaag; dagjesmensen zijn vervelend. Natuurlijk niet allemaal, maar ik merk wel echt een verschil tussen weekend en dag mensen. Weekend mensen moeten nog een heel weekend en houden meer rekening met elkander. De dagjesmensen kan het geen reet boeien... erg vervelend altijd.

Ik zal zaterdag een leuk dagjesmens proberen te zijn
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.463
Eerste geklaag; dagjesmensen zijn vervelend. Natuurlijk niet allemaal, maar ik merk wel echt een verschil tussen weekend en dag mensen. Weekend mensen moeten nog een heel weekend en houden meer rekening met elkander. De dagjesmensen kan het geen reet boeien... erg vervelend altijd.
Met zo’n levenshouding ga je niet oud worden, kerel.
Wellicht komt het doordat ik alleen vandaag er ben, maar had nog geen verschil opgemerkt.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.663
3.387
Eerste geklaag; dagjesmensen zijn vervelend. Natuurlijk niet allemaal, maar ik merk wel echt een verschil tussen weekend en dag mensen. Weekend mensen moeten nog een heel weekend en houden meer rekening met elkander. De dagjesmensen kan het geen reet boeien... erg vervelend altijd.
Ik had me nog niet neergezet op de tribune bij de Jupiler Stage voor Erra of mn koffie werd al naar de gallemiezen getrapt 😅

Momenteel in de Marquee (aan het wachten op Textures) wel war irritante lui die keihard lopen te fluiten. Wat mij betreft geeft iemand ze een corrigerende tik 🤣
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
681
Met zo’n levenshouding ga je niet oud worden, kerel.
Wellicht komt het doordat ik alleen vandaag er ben, maar had nog geen verschil opgemerkt.
Ik beschuldig hier niemand he. Maar ik merk wel echt dat sommigen er 'morgen toch niet meer zijn' dus nu maar nergens rekening mee houden.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.876
Ik beschuldig hier niemand he. Maar ik merk wel echt dat sommigen er 'morgen toch niet meer zijn' dus nu maar nergens rekening mee houden.
De mensen met een weekend bandje die tijdens een optreden zich er langs beuken, schuin voor mij stoppen, uitgebreid gaan roken, geïrriteerd zijn als ik er wat van zeg en daarna de rook in mijn gezicht bliezen, vond ik best irritant.

Gaat meer om de type mens denk ik en niet om de dag of weekend bezoeker.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
348
298
Ik beschuldig hier niemand he. Maar ik merk wel echt dat sommigen er 'morgen toch niet meer zijn' dus nu maar nergens rekening mee houden.
Vraag is hoe je dat merkt? Ik veronderstel dat je alleen aan de bandjes kan zien dat iemand voor één dag komt. Tenzij die iemand ook een ticket voor andere dagen in zijn/haar bezit heeft. Vervelende mensen vindt je helaas overal.

Maak er gewoon het beste van. Voor mij is het gewoon 4 dagen hard werken. Maar ik kan wel naar Hellfest volgende week, dus hoor je me zeker niet klagen ;-)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.480
8.128
Even bijkomen van de eerste middag

Van de 3 bands die openden heb ik alle 3 een klein stukje meegepakt, en kan dus niet zo goed oordelen maar brothers of metal en night verses waren beiden wel leuk om even te zien. Solence was niet mijn ding.

Bands die ik volledig heb gezien:
Erra was prima, gaven een leuke show weg naar verwachting.
Bleed From Within en Alien Weaponry waren echt ontzettend goed en overtroffen beiden mijn verwachtingen, echt genoten!
Bury Tomorrow één van mijn favoriete bands en normaal heel sterk live maar vandaag miste er iets, al van verschillende forum leden gehoord die dit ook vonden. Ze waren niet zo sterk als normaal.

Nu even uitrusten en uitkijken naar mijn 2 grote must sees van de avond, net als veel anderen hier: NeO en Tool!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

dogsoldierspoon

Playlistbediener
23 jun 2022
46
83
Er beginnen toch wel wat aardige modderpoelen te ontstaan op het terrein, ik hoop dat mijn schoenen het weekend overleven 😅

Verder was het - ondanks de regen - vandaag al geweldig! Brothers of Metal, Dominum, Amaranthe, Silverstein ... Nu uitkijken naar Babymetal en Alice (en Tool pik ik ook nog mee, zien hoe het mij bevalt)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.876
Nu ik hier zo bij Kerry King sta vind ik het wegvallen van hanabie. extra jammer
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
681
Als de regen verder weg blijft, dan is het terrein denk ik het hele weekend goed te doen. Het is in ieder geval nog geen 20% van wat Wacken was. Je kan via de Metal Market sowieso droog lopen vanwege de stenen. Er zijn ook meer dan genoeg platen neergelegd. Al met al, goed te doen allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: leroyjenko

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.641
4.949

Gebruikers die dit onderwerp bekijken