Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.663
3.387
Ben heel erg benieuwd hoe de Inferno zich houdt dit weekend. Mijn oorspronkelijke tent werd ter plekke nog omgewisseld met een andere vanwege een zwembad waarin de tent zich bevond. Ik zit er nu iets naast maar het wordt wel snel nat als je iets druk geeft.

Het pad naar de tent toe is een compleet moeras. Ik hoop echt dat ze daar nog wat hout op gaan flikkeren, want anders wordt het 1 grote blubberbende.

Zojuist Night Verses gezien. Erg sterke band en een behoorlijk volle Metal Dome al zo vroeg. Erna vanaf de tribune op de Jupiler geluisterd naar Erra. Niet helemaal mijn ding.

Het begint nu behoorlijk te regenen dus maar even schuilen totdat Alien Weaponry begint. Op dit moment heeft het er alle schijn van dat ik na 1 nacht aftaai mede doordat ook het festivalterrein langzaam slechter wordt op de drukkere plekken.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Brian

toizumi

Playlistbediener
25 jun 2019
9
11
P1 was gewoon open. Ben wel benieuwd hoe we er zondag of maandag vanaf komen.. probleem voor dan. Nu relaxen in de hut en dan zo het veld op. Veel plezier allemaal! Geniet ervan en zorg voor elkaar
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
89
109
De bareel van een parking is nu plots wél open. Als daar maar geen gekrakeel van komt.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
Ik gokte al dat je belemmering / wachtrij bedoelde. 😅

Maar in Nederland ben ik dat woord nog nooit tegengekomen.
:D sorry voor de verwarring

totaal off topic
maar mijn dochter groeit op in een andere provincie en die is nu echt anders aan het praten dan wat ik doe.
De discussies over hoe het woord vis klinkt bv zijn zeer funny :)
 
  • Haha
Waarderingen: Paddy

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.663
3.387
Ik vraag me ineens iets af. Is het echt niet mogelijk om te werken met een digitale token voor het return bekertje?
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
681
Ik vraag me ineens iets af. Is het echt niet mogelijk om te werken met een digitale token voor het return bekertje?
Jawel, maar...

Nee dat is zeker te doen, maar er zal wel een incentive zijn van sponsoren of gewoon dat dronken mensen die muntjes kwijt raken, oftewel, meer geld.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.459
11.430
Ah mensen ik zit er alweer helemaal in! Stem kwijt bij Bleed from Within en daarna Alien Weaponry die de al hoge verwachtingen overtrof. Enorm goed endk geluid in een uitverkochte Metal Dome. Wel jammer dat het opnieuw regent
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Loek123

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.663
3.387
Alien Weaponry was echt héél erg goed ja! Ben benieuwd of Tool dit nog weet te overtreffen vanavond :)

Het veld wordt inderdaad volledig een modderpoel. Het is voor degenen die een heel weekend gaan te hopen dat ze flink wat boomschors gaan strooien.

Ik zie overigens alleen Tool in de buitenlucht, wat betekent dat ik mijn eerste keuze Stake laat vallen voor Asinhell.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken