Graspop Metal Meeting 2024

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
37
13
Jammer 😕 dan maar Textures in de plaats, hopelijk nodigen ze Hanabie snel opnieuw uit
Inderdaad. Na Heart een tweede groep waar ik voor ben afgezakt. Zal Kerry King worden dan.

Het cashless systeem is ook niet wat het moet zijn. De graspop-app kan mijn bandje niet vinden nadat ik de 6-digit code heb ingevoerd.

Edit: ik denk zelfs dat iemand met mijn skullies lopen is. Twee stortingen gebeurd, slechts een op mijn bandje geraakt.
 
Laatst bewerkt:

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
89
109
Heeft iemand nog een update over de drukte/shuttledienst aan het station van Mol? Verloopt alles vlot?
 

Miliaan

Nieuw lid
14 aug 2023
2
1
Inderdaad. Na Heart een tweede groep waar ik voor ben afgezakt. Zal Kerry King worden dan.

Het cashless systeem is ook niet wat het moet zijn. De graspop-app kan mijn bandje niet vinden nadat ik de 6-digit code heb ingevoerd.
Was bij ons ook zo, nu werkt het wel. Lijkt een tijdelijke storing.
 

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
45
58
Ik vermoed dat Keolis nog extra Event Shuttles heeft ingelegd.
Gisteren waren die voor donderdag uitverkocht, maar momenteel zijn er weer plaatsen beschikbaar voor opstapplaatsen Aarschot, Berchem, Brussel, Leuven, Turnhout en Zandhoven.

Doe er uw voordeel mee !


Wat schijtzooi. Sta al een uur op die shuttle te wachten. Poep die Keolis shuttle
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
681
Heeft de Marquee trouwens geen subwoofers ofzo? Wel vaker gehad maar ik hoor nu echt amper de kick... Sta wel beetje aan de rand maar toch. Mijn buikvet trilt nog niet.
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.463
Toch maar het fietsje achter de auto gehangen en in Kasterlee geparkeerd. Die plek is vol, maar vlakbij zit een Aldi.

Wachtrij voor de kassa is een stuk kleiner dan vorig jaar.
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
178
94
Zit net te kijken; het weerbeeld voor vandaag is helemaal veranderd.

Regen tijdens Megadeth , Alice Cooper en mogelijk TOOL

Fuck :(
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.463
Toch maar het fietsje achter de auto gehangen en in Kasterlee geparkeerd. Die plek is vol, maar vlakbij zit een Aldi.

Wachtrij voor de kassa is een stuk kleiner dan vorig jaar.
Zeg maar geen rij, want bandje om, maar mijn blikje bier nog vol.

Vorig jaar een uur staan wachten…
 
  • Thinking
Waarderingen: Brian

Chiel

Support act
18 jul 2014
941
357
Vergeten de thuisblijvers niet dat er een livestream is?
Nu Domunim, zo Dying Wish en Silverstein.

edit - had niet gezien dat sdg het ook al gemeld had -
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken