Graspop Metal Meeting 2024

R3mko

Campingartiest
20 nov 2023
62
76
Zeer spijtig, geeft mij wel 45min voor England - Denemarken!

Toch de trein genomen, over een dikke 30min in Mol.
 

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
39
35
Laat de donder maar komen van de drums en de regen van het zweterige haarzwieren, geniet van een headbangelijk weekend Graspoppers! Zaterdag kom ik jullie met veel goesting vervoegen, hopelijk is er tegen dan wat meer duidelijkheid over het parkeren. Dat aan dagjesmensen wordt gevraagd om niet te overnachten is één ding, maar zonder parkings en nachttreinen ligt dat toch wat moeilijker :unsure:
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
681
Nou, hier komen was nog nooit zo makkelijk. Gisteren onderweg een plek tegengekomen van een plaatselijke bewoner die voor €20 zijn terrein ter beschikking stelde, uitpakken en daarna over bijna alleen maar verharde wegen naar de ingang. Ik hoorde geluiden dat de modder niet te doen was, maar oh boy, Wacken was echt 10x erger.

Ook dikke verbetering met een supermarkt hebben op de Boneyard. Wel wat prijzig natuurlijk, maar zelfs de koffie is binnen te houden. En er is FRUIT!! EN CROISSANTS!

In het verleden regelmatig geklaagd over GMM maar er lijkt heel veel verbeterd te zijn. Communicatie kan alleen nog wel wat beter. Ook zie ik dat er nu autos gesleept worden die op straat staan? Kijk, dat het niet mag snap ik, maar geef gewoon boetes. Dit is actief fucken en niet menselijk. Maargoed dat is de Belgische autoriteiten denk ik dan?

Veel plezier allemaal, en dat de weergoden maar goedgezind mogen zijn deze dagen.
 

Rob 'n Roll

Playlistbediener
26 apr 2022
23
31
Nou, hier komen was nog nooit zo makkelijk. Gisteren onderweg een plek tegengekomen van een plaatselijke bewoner die voor €20 zijn terrein ter beschikking stelde, uitpakken en daarna over bijna alleen maar verharde wegen naar de ingang. Ik hoorde geluiden dat de modder niet te doen was, maar oh boy, Wacken was echt 10x erger.

Ook dikke verbetering met een supermarkt hebben op de Boneyard. Wel wat prijzig natuurlijk, maar zelfs de koffie is binnen te houden. En er is FRUIT!! EN CROISSANTS!

In het verleden regelmatig geklaagd over GMM maar er lijkt heel veel verbeterd te zijn. Communicatie kan alleen nog wel wat beter. Ook zie ik dat er nu autos gesleept worden die op straat staan? Kijk, dat het niet mag snap ik, maar geef gewoon boetes. Dit is actief fucken en niet menselijk. Maargoed dat is de Belgische autoriteiten denk ik dan?

Veel plezier allemaal, en dat de weergoden maar goedgezind mogen zijn deze dagen.
Dat takelen heeft te maken met de hulpdiensten en shuttle bussen die moeten passeren. Is gisteren duidelijk gecommuniceerd geweest via alle kanalen, dus kijk 🙃
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.608
7.657
Dat takelen heeft te maken met de hulpdiensten en shuttle bussen die moeten passeren. Is gisteren duidelijk gecommuniceerd geweest via alle kanalen, dus kijk 🙃
Inderdaad. "Ja sorry familie dat de hulpdiensten pas zo laat konden arriveren, maar de weg via de Katselsedijk was versperd. Maar wees gerust, we hebben al die auto's die daar in de weg stonden voorzien van een boete!"

Daar weggesleept worden is echt eigen schuld.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.768
4.859
Nou, hier komen was nog nooit zo makkelijk. Gisteren onderweg een plek tegengekomen van een plaatselijke bewoner die voor €20 zijn terrein ter beschikking stelde, uitpakken en daarna over bijna alleen maar verharde wegen naar de ingang. Ik hoorde geluiden dat de modder niet te doen was, maar oh boy, Wacken was echt 10x erger.

Ook dikke verbetering met een supermarkt hebben op de Boneyard. Wel wat prijzig natuurlijk, maar zelfs de koffie is binnen te houden. En er is FRUIT!! EN CROISSANTS!

In het verleden regelmatig geklaagd over GMM maar er lijkt heel veel verbeterd te zijn. Communicatie kan alleen nog wel wat beter. Ook zie ik dat er nu autos gesleept worden die op straat staan? Kijk, dat het niet mag snap ik, maar geef gewoon boetes. Dit is actief fucken en niet menselijk. Maargoed dat is de Belgische autoriteiten denk ik dan?

Veel plezier allemaal, en dat de weergoden maar goedgezind mogen zijn deze dagen.
Door boetes uit te delen geraken de ambulances enz er nog steeds niet door. Is idd meerdere malen duidelijk gecommuniceerd geweest
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob 'n Roll en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken