Graspop Metal Meeting 2024

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
Kan en mag ik hier de vraag stellen over een 'Clash' van een ander festival... Genaamd Bospop
Waarom hier de vraag...simpel, vorig jaar speelde Helmut Lotti (vorig jaar was ik er niet bij) en ik ben niet echt onder de indruk van de nodige opnames. Sterker ik vind het tenenkrommend... Zegt wellicht meer over mij. Maar nu is de vraag hoe ie de beleving in de tent geweest.
Voor ons op bospop straks is de keuze...of naar "Helmut Lotti" of "Made in Purple"
"Made in Purple" is een klasse cover band... Gewoon top.

Ik lees het nodige wel
.
Alvast bedankt 🤩🎸
 
  • Winning
Waarderingen: EddiePlaysBass

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
1717597575589.png
Ook de merch is ondertussen aangepast, ze zijn dus nog niet aan het drukken. ;)

Kan en mag ik hier de vraag stellen over een 'Clash' van een ander festival... Genaamd Bospop
Waarom hier de vraag...simpel, vorig jaar speelde Helmut Lotti (vorig jaar was ik er niet bij) en ik ben niet echt onder de indruk van de nodige opnames. Sterker ik vind het tenenkrommend... Zegt wellicht meer over mij. Maar nu is de vraag hoe ie de beleving in de tent geweest.
Voor ons op bospop straks is de keuze...of naar "Helmut Lotti" of "Made in Purple"
"Made in Purple" is een klasse cover band... Gewoon top.

Ik lees het nodige wel
.
Alvast bedankt 🤩🎸
Toen vorig jaar was het inderdaad goed. Echter heb ik ondertussen al een aantal keer gehoord dat de zaalshows goes metal niet met de zelfde power wordt gespeeld en eerder over komt als een ''tis van te moeten'' of gewoonte ding. Toen bij ons in de tent wist niemand wat het ging worden, alsook Lotti niet, en dat gaf een heel speciale sfeer die je wellicht nergens anders meer kan beleven.

Maar pin je niet te vast hieraan en kies zelf wat je wil ;) Misschien is het anders als je het de eerste keer ziet.
 
Laatst bewerkt:

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
Bekijk bijlage 9193
Ook de merch is ondertussen aangepast, ze zijn dus nog niet aan het drukken. ;)


Toen vorig jaar was het inderdaad goed. Echter heb ik ondertussen al een aantal keer gehoord dat de zaalshows goes metal niet met de zelfde power wordt gespeeld en eerder over komt als een ''tis van te moeten'' of gewoonte ding. Toen bij ons in de tent wist niemand wat het ging worden, alsook Lotti niet, en dat gaf een heel speciale sfeer die je wellicht nergens anders meer kan beleven.

Maar pin je niet te vast hieraan en kies zelf wat je wil ;) Misschien is het anders als je het de eerste keer ziet.
Duidelijk...ja daar zit wat in.
Voor bospop heb ik nog ff.
Eerst Graspop...🤩🎸
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.665
3.392
Ik denk dat het op tool na wel eens het drukste moment aan de mainstage kan worden van het hele weekend.
Kan zomaar kloppen ja. Daarom vind ik het best gek dat er in de tenten en op de Jupiler niet echt een heel groot alternatief te vinden is om een en ander te spreiden. Sowieso ontbeert het de vrijdag aan stevige black-metal namen. Dat is ook de reden waarom ik de vrijdag veruit het minst vind van alle dagen. Maar dat komt dus ook omdat ik echt helemaal niks heb met Electric Callboy en Five Finger Death Punch en dus ook niet zo gek veel met de alternatieve acts op de overige podia.

Mijn schema is met Svartsot - Brian Downey - Borknagar - Fear Factory - Avantasia - Turnstile - Judas Priest alsnog goed gevuld hoor. Maar hiervoor zou ik geen losse festivaldag gaan. De andere drie dagen zou ik daarentegen ook kunnen bezoeken als ze op een eendagsfestival zouden hebben gestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Bokirules

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
377
548
ergens wel jammer want de vrijdag is de meest verfrissende dag die we al in jaren gezien hebben (buiten Judas priest dan)

heel veel vernieuwing op de mainstage, nieuwe headliner, bands die nog nooit of nauwelijks komen, nieuwe genres etc etc. Denk dat de grootste takeaway hier dan toch zal zijn dat graspop kan experimenteren, maar ook niet teveel.

new headliner, but unfortunately shitty one.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.098
8.218
ergens wel jammer want de vrijdag is de meest verfrissende dag die we al in jaren gezien hebben (buiten Judas priest dan)

heel veel vernieuwing op de mainstage, nieuwe headliner, bands die nog nooit of nauwelijks komen, nieuwe genres etc etc. Denk dat de grootste takeaway hier dan toch zal zijn dat graspop kan experimenteren, maar ook niet teveel.

denk niet dat die takeaway echt van toepassing is, het klinkt alsof die dag al dicht tegen uitverkopen aan zit.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
Setlist hoor van Avantasia!

Als ik kijk naar de nummers die nieuw zijn zou er zomaar een Nederlands tintje aan de show kunnen zitten..
 
Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken