Graspop Metal Meeting 2024

saurus

Dagopener
4 feb 2019
662
858
Officieel mag niks verkocht worden
Patches en cds vind je meestal nog wel omdat dat de veel filterwerk is en dat meestal niet zo snel opvalt. Maar eigenlijk mogen die dus ook niet.
Op GMM het hele weekend niet, gemiddelde andere festivals mag dat enkel de dag dat de bands spelen niet.
Cd's verkopen ze in de indoor metalmarket en lps ook. Patches gooien ze u aan bijna iedere kraampje mee dood als ze dat tegenhouden hebben ze volgend jaar geen metalmarket meer maar enkel een gewone market.
 

Thorinson

Playlistbediener
11 jan 2024
16
32
Is there a reason, why the Logos of the Bands are not shown on the back of the T-Shirts? Many other Festivals have the Logos of their Headliners on the Shirt, Wacken has it even for all Bands. Is it a Copyright Topic, or just the prefered GMM Design?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Is there a reason, why the Logos of the Bands are not shown on the back of the T-Shirts? Many other Festivals have the Logos of their Headliners on the Shirt, Wacken has it even for all Bands. Is it a Copyright Topic, or just the prefered GMM Design?

? Probeer nog eens, hier doet hij het wel gewoon.

Screenshot_20240603_195503_Samsung Internet.jpg
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.603
8.932
Daar is hij dan, het overzicht van mijn clashfinder. Ik kan geen fysieke aantallen zien. En opgemerkt dient te worden dat ik pas zojuist de laatste wijzigingen heb doorgevoerd met in het bijzonder dus de plek voor Stake ipv Heart. Stake komt hierdoor nog niet voor in mijn overzicht.
Mijn dagschema is overigens wel gewijzigd. Ik zie Stake veel liever dan Bury Tomorrow dus dat wordt Stake nu. Al vind ik het wel jammer voor Bury Tomorrow, maar goed.

Ook hier Tool weer op de 1e plek. Wat verder opvalt is dat Judas Priest (zij het nipt), Five Finger Death Punch en Scorpions als headliner van een Main Stage buiten de top-8 vallen. Electric Callboy (3e), Limp Bizkit (4e) en Megadeth (8e) doen het daarentegen boven verwachting goed!

Heart staat er overigens nog wel in op de 24e plek en ik zie tweemaal een spelling van Crosses staan, geen idee hoe dat kan :)

Dit is de clashfinder: https://clashfinder.com/s/gmm2024/

Bekijk bijlage 9149

Zal eens kijken of ik hier een vergelijk mee kan maken met de routeplanning van het forum, maar geen idee hoe het zit met verschillende kleurtjes aangeven etc
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.367
2.710
Wat denken jullie? Tekenen we hiervoor? Dit is ook het weer van de komende weken trouwens. Droger, maar niet helemaal droog.

WO19-6

22° /13°
25%
Overwegend bewolkt
RealFeel®22°
RealFeel Shade™21°
Max. UV-index2 Goed
WindW 6 km/u

DO20-6

21° /12°
40%
Een regen- of onweersbui
RealFeel®21°
RealFeel Shade™20°
Max. UV-index5 Matig
WindWZW 11 km/u

VR21-6

19° /11°
25%
Overwegend zonnig
RealFeel®23°
RealFeel Shade™18°
Max. UV-index8 Ongezond
WindNW 9 km/u

ZA22-6

19° /11°
25%
Toenemende bewolking
RealFeel®22°
RealFeel Shade™18°
Max. UV-index7 Ongezond (overgevoelig)
WindNW 9 km/u

ZO23-6

20° /12°
56%
Een beetje regen
RealFeel®20°
RealFeel Shade™19°
Max. UV-index2 Goed
WindN 9 km/u

MA24-6

19° /13°
25%
Toenemende bewolking
RealFeel®22°
RealFeel Shade™18°
Max. UV-index8 Ongezond
WindNNO 13 km/u

Doe toch maar wat extra temperatuurtjes.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.603
8.932
Geen idee meer of ze dat vaker deden de laatste tours, maar zie dat Scorpions bij hun laatste show 8 van de 9 nummers van Love At First Sting speelden. Gaaf
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en prins

King810

Campingartiest
17 apr 2024
58
85
Weet niet of het hier al gepost is maar overdag zal in de classic metal bar (of hoe noemt die ookal weer) het ek uitgezonden worden,
Werd in zware klap verteld
Ben ik blij mee. Kijkt toch leuker zo met z'n allen. Ik als nederland zal melig zijn van het slechte spel en fransen blij met de winst en de belgen vinden het fantastisch als nederland verliest. Ik voorspel een goede sfeer vrijdag in classic. Maar even wat anders en toch wel serieus, wat betekent " werd in zware klap verteld". Als ik vragen mag.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.367
2.710
Ben ik blij mee. Kijkt toch leuker zo met z'n allen. Ik als nederland zal melig zijn van het slechte spel en fransen blij met de winst en de belgen vinden het fantastisch als nederland verliest. Ik voorspel een goede sfeer vrijdag in classic. Maar even wat anders en toch wel serieus, wat betekent " werd in zware klap verteld". Als ik vragen mag.
Zware klap is een podcast van Brutus en Psychonaut leden.
 
  • Leuk
Waarderingen: King810

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
153
303
Zware klap is een podcast van Brutus en Psychonaut leden.
Inderdaad, een maandelijkse podcast van Studio Brussel.
Elke keer de eerste van de maand online.

Wat krijg je als je de zanger van Psychonaut en de bassist van Brutus uit hun tourbus haalt en samen achter de microfoon zet? Zware klap. Thomas Michiels en Peter Mulders klappen zich samen met twee bekende liefhebbers door een maand vol zware gitaren. Welke bands laten van zich horen? Welke concerten kunnen niet ontbreken in je agenda? Welke releases knallen binnenkort door je boxen? Luister mee voor een blik vooruit en achter de schermen.
vrt.be/vrtmax/podcasts/studio-brussel/z/zware-klap


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken