Graspop Metal Meeting 2024

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Op de website lees ik dat het niet is toegestaan om een partytent op te zetten op Camping Inferno. Iemand ervaring mee of ze daar echt zo streng mee zijn?
Ik heb er altijd al zien staan, dus ik vermoed van niet.
Natuurlijk zou het wel kunnen zijn dat dit toegelaten werd voor schaduw te creëren met de hitte van afgelopen jaren.
En vooral, dat ze achteraf niet met den opkuis zitten zoals op de andere festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: leon94

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
118
126
Op de website lees ik dat het niet is toegestaan om een partytent op te zetten op Camping Inferno. Iemand ervaring mee of ze daar echt zo streng mee zijn?
Goeie vraag. Zelf geen ervaring met de strengheid echter ik zie ze wel altijd staan.

Bovendien is er een hiaat in het beleid als.je ze hier kan kopen / huren.
 
  • Leuk
Waarderingen: leon94

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
226
369
Mijn herinnering zegt dat partytenten een maximale toegestane grootte hebben, dus dat kleintjes wel mogen. (Maar ik heb zelf nooit een partytent meegenomen)
 
  • Leuk
Waarderingen: leon94

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
348
512
Mijn herinnering zegt dat partytenten een maximale toegestane grootte hebben, dus dat kleintjes wel mogen. (Maar ik heb zelf nooit een partytent meegenomen)
Het huisreglement van inferno en boneyard is een copy/paste buiten dan de partytenten.
Bij boneyard staat er max 3x3, bij inferno zou elke partytent verboden zijn.
Zelf nog geen ervaring of er bij inferno toch staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
348
512
Ik heb dezelfde vraag, maar dan over de shuttlebus vanaf het station in Mol. Heeft iemand daar info over?
De bussen vertrekken naar gelang het volk toestroomt.
Reken grofweg een kwartier wachten op vertrek en toch een klein half uur om bij het festival te raken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Evilbert

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
153
353
Voor de mensen die al op Devil's Lake gestaan hebben, krijg je het nr. van je huisje terplekke toegewezen of ontvang je vooraf een mail?
 

Jasper31

Playlistbediener
7 okt 2016
19
18
Voor de mensen die al op Devil's Lake gestaan hebben, krijg je het nr. van je huisje terplekke toegewezen of ontvang je vooraf een mail?
De hoofdboeker krijgt een mail van Center Parcs dat je je kunt registeren op hun website met een Center Parcs boekingsnummer.
Als je je dan inlogt of registreert met dat boekingsnummer en de naam die de hoofdboeker heeft in gevoerd bij het boeken kan je je huisnummer zien.

Deze is willekeurig bepaald door Center Parcs aan de hand van je gekozen huis type.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dovytn

orim

Playlistbediener
17 apr 2024
13
17
Is it true that Vendor in the Metal Market / Festival Fair cannot sell Merch by bands that play at Graspop?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
437
Weet niet of het hier al gepost is maar overdag zal in de classic metal bar (of hoe noemt die ookal weer) het ek uitgezonden worden,
Werd in zware klap verteld
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe en MarcoReusel

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Is it true that Vendor in the Metal Market / Festival Fair cannot sell Merch by bands that play at Graspop?
That's true.
Most festivals it's just the bands that play that day. But at GMM it's the bands that play the weekend.
 

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
That's true.
Most festivals it's just the bands that play that day. But at GMM it's the bands that play the weekend.
Trekken ze dat zo ver door als patches en pins enzo, nee toch? Dat lijkt me onbegonnen werk...

En zijn er dan ook mensen met de ongelukkige baan om dit te moeten inspecteren? Zie GMM Merch Militia ;)?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Trekken ze dat zo ver door als patches en pins enzo, nee toch? Dat lijkt me onbegonnen werk...

En zijn er dan ook mensen met de ongelukkige baan om dit te moeten inspecteren? Zie GMM Merch Militia ;)?
Ja, dat gaat tot zo ver. En dan is het "fijn" dat GMM zegt het hele weekend niet, anders ben je dat aan t filteren elke dag.
Nu is het gewoon niks meenemen van de bands.
En het word ook echt geïnspecteerd. Door GMM zelf, of door het management van de bands. En het is vaker meer steekproef.
Maar het niet naleven hiervan kan zorgen dat de tent dicht moet, en miss zelfs een volgend jaar niet aanwezig mogen zijn.
 

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
Ja, dat gaat tot zo ver. En dan is het "fijn" dat GMM zegt het hele weekend niet, anders ben je dat aan t filteren elke dag.
Nu is het gewoon niks meenemen van de bands.
En het word ook echt geïnspecteerd. Door GMM zelf, of door het management van de bands. En het is vaker meer steekproef.
Maar het niet naleven hiervan kan zorgen dat de tent dicht moet, en miss zelfs een volgend jaar niet aanwezig mogen zijn.

Poe, dat gaat zeker ver dan, wow...
Dank voor de info. Interessante insight.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
292
445
Trekken ze dat zo ver door als patches en pins enzo, nee toch? Dat lijkt me onbegonnen werk...

En zijn er dan ook mensen met de ongelukkige baan om dit te moeten inspecteren? Zie GMM Merch Militia ;)?
Patches niet. (Zover ik ze zie😂) vorig jaar onderandere patches van In Flames, GnR Ghost, PwD Amon amart Disturbed enz. Gehaald.
Patches dus volgens mij niet. Ben daar wel blij mee want de bands verkopen ze zelf nie bij merch stand.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Op de metal market kan je wel cd's en dergelijke kopen van bands dat optreden op Graspop maar valt op dat die altijd apart staan of bv aangegeven in een rode kleur. T-shirts inderdaad mag enkel door de band zelf verkocht worden geloof ik
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Gebruikers die dit onderwerp bekijken