Graspop Metal Meeting 2024

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Volgens sommige welingelichte insiders zou de band ook een concert spelen in België, meer bepaald op 9 augustus in Dessel - waar Graspop plaatsvindt - tussen de concerten van Hannover (op 4 augustus) en Parijs (op 13 augustus).
Heeft toch niets met GMM 24 te maken?
Er is een Hard Rock-Chat hiervoor, of een specifieke AC/DC-draadje. :)
 

metalrockx

Playlistbediener
18 nov 2019
28
8
Heeft toch niets met GMM 24 te maken?
Er is een Hard Rock-Chat hiervoor, of een specifieke AC/DC-draadje. :)
De hardrock- en metalbands van Rock Werchter komen hier ook aan bod en ik vond dit gerucht belangrijk genoeg voor de GMM-gangers, net zoals een mogelijke toekomstige aankondiging van Metallica in België.

Net als in 2015 vindt het optreden van AC/DC plaats in Dessel op het terrein van Graspop. Toen was het in de week na Graspop en bleef de infrastructuur grotendeels staan, met uitzondering uiteraard van de dubbele mainstage die werd omgebouwd. Nu is het twee maanden na GMM en komt het optreden zeer ongelegen voor Alcatraz Festival, welke niet behoort tot Live Nation. Ikzelf zou graag op beide aanwezig zijn...
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
De hardrock- en metalbands van Rock Werchter komen hier ook aan bod en ik vond dit gerucht belangrijk genoeg voor de GMM-gangers, net zoals een mogelijke toekomstige aankondiging van Metallica in België.

Net als in 2015 vindt het optreden van AC/DC plaats in Dessel op het terrein van Graspop. Toen was het in de week na Graspop en bleef de infrastructuur grotendeels staan, met uitzondering uiteraard van de dubbele mainstage die werd omgebouwd. Nu is het twee maanden na GMM en komt het optreden zeer ongelegen voor Alcatraz Festival, welke niet behoort tot Live Nation. Ikzelf zou graag op beide aanwezig zijn...
Nog steeds zie ik de relevantie niet met Graspop 2024.
Dat men hier wat bands opnoemt die op RW staan, kan ik begrijpen. Het komt sporadisch voor dat bands op beide festivals staan.

Maar om nu een gerucht van een band te gaan delen, die hoe dan ook niet op de line-up van Graspop zou staan, hier te delen begrijp ik niet zo goed.
Dus je enige link is dat het op hetzelfde terrein zou doorgaan, ruim 2 maanden na het festival zelf?

Bored The Office GIF
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
175
Frog leap is mss idd nog wel leuk om eens te zien net zoals Kamelot en Blind Guardian. mr Bungle heb ik al 3 keer opgezet omdat velen hier daar zo blij over zijn, maar krijg ik niet uitgeluisterd, dito voor Wolfmother. Al de rest ga ik de komende week eens overlopen.

Bedankt om het zo duidelijk op te lijsten 😌

De extremen nog even buiten beschouwing gelaten, babysteps 😄
Tussenstandje.
Defects en While she sleeps staan ondertussen op de graag zien lijst.
Kamelot en blind guardian stukje meepikken maar geen uur. Iron allies en vola ook wel boeiend. Kgaan nog keuzes moete maken 😄
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.437
Het einde van de week heeft nog nooit zo lang op zich laten wachten
Haha dit inderdaad, deze week duurt wel erg lang zo
Laat de wensenlijstjes maar komen, wat willen jullie aangekondigd zien worden? :)
Heb mijn lijstje op de vorige pagina gedeeld:
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Haha dit inderdaad, deze week duurt wel erg lang zo
Laat de wensenlijstjes maar komen, wat willen jullie aangekondigd zien worden? :)
Heb mijn lijstje op de vorige pagina gedeeld:
Ik heb nog 1 echt grote wens en dat is Ne Obliviscaris. Het niet boeken van die band zou zo'n groot fiasco zijn na dat fantastische nieuwe album.

Verder nog graag Zeal & Ardor, Alien Weaponry, Orbit Culture (verdienen het om op de mainstagr te staan) en Dimmu Borgir.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.663
7.421
Haha dit inderdaad, deze week duurt wel erg lang zo
Laat de wensenlijstjes maar komen, wat willen jullie aangekondigd zien worden? :)
Heb mijn lijstje op de vorige pagina gedeeld:

Kan er heel kort over zijn met Night Ranger.

Maar op de gelekte poster stond nog wel het een en ander moois: Alien Weaponry, Amaranthe, The Pretty Reckless onder andere.

En iets als Myrath of toch nog Avantasia!

Maar er zal wel veel goeds bij moeten om toch nog combi te gaan
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.428
641
Voor mij is de line up eigenlijk al vol genoeg met wat ik wil zien. Er zitten er 52 tussen die ik wil zien.
Maar als er toch wat bij gaat komen, kom dan maar met
Avantasia
Alien Weaponry
Breaking Benjamin
Equilibrium (lijken me ook nice, vorig jaar op Metaldays met de nieuwe zanger gezien)
Dear Mother
Turnstile
Mr Bungle

Deze lijken me allemaal wel mogelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en MarcoReusel

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
175
Onder het motto: Alles op zaterdag aub ! 😄
In volgorde van liefst zien:

Nog kans:
Beartooth
Breaking Benjamin
Avantasia

Geen/weinig kans:
Bad Omens (wie weet, alsk hard genoeg blijf zagen)
The Offspring
Alestorm (eventueel als vervanging van..)
Bullet for my Valentine

Dus 3 die nog reële kans maken. Ik hoop dat er iets goed valt 🙏
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Voor mij dan:

Nog kans:
Bfmv
Limb bizkit
(Meeste bands staan er al of heb ik al gezien)
Cavalera


Onrealistisch maar toch:
Skillet
Clutch
Alestorm
Majestica
Sepultura
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Davidov90 en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.437
Onder het motto: Alles op zaterdag aub ! 😄
In volgorde van liefst zien:

Nog kans:
Beartooth
Breaking Benjamin
Avantasia

Geen/weinig kans:
Bad Omens
The Offspring
Alestorm (eventueel als vervanging van..)
Bullet for my Valentine

Dus 3 die nog reële kans maken. Ik hoop dat er iets goed valt 🙏
Persoonlijk zou ik BFMV in het bovenste rijtje plaatsen en avantasia/beartooth naar onderen. maar we zullen het vrijdag wel zien wat het gaat zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
175
Persoonlijk zou ik BFMV in het bovenste rijtje plaatsen en avantasia/beartooth naar onderen. maar we zullen het vrijdag wel zien wat het gaat zijn :)
Op zich wel maar ik probeer met de 'logica' rekening te houden van wie in de buurt is. Dus Bfmv geen tour en dan dat gedoe met avantasia en gmm waar ik vaag iets van zag probeer ik niet aan te denke .. maar uiteraard is ff overzwemmen voor bfmv niet veel moeite en is die kans altijd vrij groot 😌

Nog 2 dagen ! 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken