Graspop Metal Meeting 2024

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
356
505
Het houdt maar niet op met die aankondigingen van ze
van 10 uur tot nu iedere 5 minuten iets
Fijn dat @PreFXDesigns alles mooi in 1 post update steeds. dat scheelt weer een hoop spam. Held!
ben benieuwd wie hun headliners zijn naast Machine Head
Ze zullen vandaag ook nog wel met een poster komen neem ik aan waar alles op staat?

Tot nu toe nog niet echt iets dat ik mis op Graspop, behalve Sum 41 en Bad omens dan maar niks nieuws dus.
With Machine Head, headliners will be probably BMTH, A7X and maybe Alice Cooper?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Kan een afbeelding zijn van tekst


@PreFXDesigns je kunt weer uitrusten

Bijzondere beslissing om Machine Head onder The Offspring en Alice Cooper te zetten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
al bij al een mooi rijtje namen, had five finger death punch hier eigenlijk wel verwacht
 

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
81
81
Me Fritos & The Gimme Cheetos ga ik effe opzoeken :p

Hanabie heb ik ook effe opgezocht. Ik ga daar wel lekker op! :giggle:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
ook vreemd dat lovebites die nog niet veel aangekondigd is dan net op 2 spaanse festivals staat in ressurection en rock imperium
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Al met al vind ik het wel echt een sterke line up van Ressurection. 1 van de betere line ups van de europese festivals in ieder geval
al doen die het ieder jaar wel erg goed.
headliners zijn iets kleiner maar verder doen ze niet onder aan een graspop of hellfest.
Hanabie heb ik ook effe opgezocht. Ik ga daar wel lekker op! :giggle:
je weet dat die ook al op Graspop staan? :)
ook vreemd dat lovebites die nog niet veel aangekondigd is dan net op 2 spaanse festivals staat in ressurection en rock imperium
Is dit het jaar van de Japanse bands op europese festivals? Op deze poster al een stuk of 6 japanse bands gespot
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Liammeke, schowene naam. Als ons Magdalena nog nie over der vruchtbaarste periode had henne geweest haddek er ook nog een Liammeke in gestoken.

Veur de rest.. GMM kondigt vandaag veul kans niks aan ma ‘ kzallekik het dan doen.

PATJE KOMT NAAR GRASPOP

Grtz Patje
Beetje afgekeken van de stijl van Nick Kraft (aka Ronny Retro). Geinig, zolang het ook maar te niet te vaak, te veel off topic gaat. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
voor me
Al met al vind ik het wel echt een sterke line up van Ressurection. 1 van de betere line ups van de europese festivals in ieder geval
al doen die het ieder jaar wel erg goed.
headliners zijn iets kleiner maar verder doen ze niet onder aan een graspop of hellfest.

je weet dat die ook al op Graspop staan? :)

Is dit het jaar van de Japanse bands op europese festivals? Op deze poster al een stuk of 6 japanse bands gespot
n voor mij mogen de resterende japanse bands op deze poster jiluka, knosis (oude zanger crystal lake) en lovebites gewoon over komen
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en banzai

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
121
387
Al met al vind ik het wel echt een sterke line up van Ressurection. 1 van de betere line ups van de europese festivals in ieder geval
al doen die het ieder jaar wel erg goed.
headliners zijn iets kleiner maar verder doen ze niet onder aan een graspop of hellfest.

je weet dat die ook al op Graspop staan? :)

Is dit het jaar van de Japanse bands op europese festivals? Op deze poster al een stuk of 6 japanse bands gespot
Het valt wel op dat er veel minder metalcore aanwezig is, iets wat Graspop laatste 2 jaren toch precies meer heeft op ingezet.
Wel geen idee hoe de andere genres hier vertegenwoordigd zijn.

De eerste rij is inderdaad wel degelijk waarvan voorlopig zo'n +/- 70% ook op Graspop staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
deze poster staat op de socials van alice cooper. Hier staat Machine Head wel als headliner, en is geen BMTH te zien. Ook staat hier bv nog een Kerry King op, die vandaag dan weer niet werd aangekondigd
Dat is wel heel intressant, dat zou betekenen dat Kerry King misschien ook nog een kanshebber is voor Graspop
zou ook nog prima de special guest op Hellfest kunnen zijn.
niet dat ik die graag wil zien, maar een aantal mensen zullen hier wel blij van worden.
wel bijzonder dat BMTH hier dan ontbreekt.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.638
3.265
Dat is wel heel intressant, dat zou betekenen dat Kerry King misschien ook nog een kanshebber is voor Graspop
zou ook nog prima de special guest op Hellfest kunnen zijn.
niet dat ik die graag wil zien, maar een aantal mensen zullen hier wel blij van worden.
wel bijzonder dat BMTH hier dan ontbreekt.
Dat maakt toch gewoon duidelijk dat dit een oudere versie is waar de deal met bmth nog niet rond was (of het een recente noodgreep is of dat ze geen risico willen lopen door headliners op zo'n affiche te zetten die niet rond zijn, geen idee) en dat Kerry King toen alvast provisoir (zo staat het ook op de poster toch) is geplaatst, maar die deal zal dus niet rond geraakt zijn waardoor ze nu niet worden aangekondigd. Lijkt me dus eerder te wijzen dat er gesprekken zijn geweest met King maar dat die kans nu erg klein is dat ze er alsnog gaan bijkomen.
Denk dat het makkelijker is kleinere namen op de affiche te vervangen, dan zomaar die bovenste rij te beïnvloeden met namen die nog kunnen wegvallen. Al lijkt het me raar dat Alice Cooper geen nieuwe versie zou gehad hebben aangezien hun plaats wel beïnvloed werd door het verschijnen van bmth. Interessant om te zien wel hoe dat nog allemaal wijzigt. Lijkt me een huzarenstukje om voor alle namen een akkoord te krijgen tegen release-day.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Dat maakt toch gewoon duidelijk dat dit een oudere versie is waar de deal met bmth nog niet rond was (of het een recente noodgreep is of dat ze geen risico willen lopen door headliners op zo'n affiche te zetten die niet rond zijn, geen idee) en dat Kerry King toen alvast provisoir (zo staat het ook op de poster toch) is geplaatst, maar die deal zal dus niet rond geraakt zijn waardoor ze nu niet worden aangekondigd. Lijkt me dus eerder te wijzen dat er gesprekken zijn geweest met King maar dat die kans nu erg klein is dat ze er alsnog gaan bijkomen.
Denk dat het makkelijker is kleinere namen op de affiche te vervangen, dan zomaar die bovenste rij te beïnvloeden met namen die nog kunnen wegvallen. Al lijkt het me raar dat Alice Cooper geen nieuwe versie zou gehad hebben aangezien hun plaats wel beïnvloed werd door het verschijnen van bmth. Interessant om te zien wel hoe dat nog allemaal wijzigt. Lijkt me een huzarenstukje om voor alle namen een akkoord te krijgen tegen release-day.
Zo kun je het ook interpreteren inderdaad. Deze poster bevestigd in ieder geval wel dat er gesprekken zijn geweest tussen Kerry King en Resurrection fest, en dat Kerry King op enig moment van plan is geweest om in Juni in Europa te gaan touren. Of die plannen er nog steeds zijn kunnen we moeilijk inschatten. Het is natuurlijk ook mogelijk dat Kerry King eraf is gehaald omdat hij nog niet klaar was om zijn tour aan te kondigen, of dat Kerry King uiteindelijk niet geboekt is door Resurrection maar wel door andere Europese festivals die er meer geld voor over hebben of hem een hogere spot willen geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken