Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.183
7.429
Denk zelf niet dat korn er nog bij zal komen.
Maar als ze dan toch komen veracht ik ze er vrijdag de vrijdag nog bijkomen en dan, net als op de zondag met deep purple, een 3 headliner constructie doen.
Maar zoals ik al zei verwacht ik niet dat korn er nog bij zal komen. (Maar dromen mag altijd)
ik bedoelde meer waar je hebt gezien dat Korn een week na Graspop in Europa is? ik zie alleen 2 shows eind Juli.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Nope, heb op stubru gehoord limp bizkit. Bizkit park vind ik persoonlijk een stuk beter en goedkoper. haha
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Aangezien Toto naar Europa komt en met Journey op tour was.....en de Def Leppard/Journey Tour pas in Juli start.....zou Journey nog een kans maken voor GMM ?!....daar zou mijn vrouwtje heeeeel blij mee zijn. Wat denken jullie?!
Ik heb een klein beetje hoop gevestigd nu op Toto op GMM. Heart zie ik ook nu meerdere keren voorbij komen en mag van mij ook aansluiten. Beide niet metal maar er staan wel softere bands momenteel op de lijst. En dan vind ik een naam als Toto (naast dat ik die muziek fantastisch vind) op z'n minst nog een spannende boeking voor GMM.

Ze beginnen 24 juni in München zie ik, dus het zou nog kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.501
2.996
Op welke dag zou Toto dan moeten komen? De zaterdag heeft natuurlijk nog wel aardig wat logobands te publiceren, maar Toto zou uiteraard beter op een podium met Scorpions en Deep Purple passen. Maar ja... daar staat Machine Head ook al.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken